Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 880 ggr
Lia
0

Spöken

Hej! Finns det någon där ute som har spöken hemme?

[dandamimm]
5

Ja, visst. Varför undrar du det?

// Danda

camilla85
0

Bodde i ett hus där det spökade mycket förut men här är det rätt lugnt men ganska säker på att vi har varsel. Låter som att någon går i trappen och alltid vid 5 på morgonen.

Lia
0

Jag har aldrig varit med om det! Men jag skulle göra vad som helst för att få det! :-) det närmsta jag kommit något övernaturligt är liksom när jag hade feber och såg människor och andra saker som inte fanns, men det är ju på en annan nivå. Det är ju typ hjärnspöken :-P men det hade varit roligt om det fanns någon som hade mycket spökerier som kunde på nåt sätt visa det :-) (inte för att jag inte tror, mer för att få bekräftelse i svåra tider)

Puffis
0

Självklart! Inget fast som spökar men har alltid några runt mig då och då. Men helt ett helt hemsökt hus har jag bara varit med om en gång

Om du följer spår du aldrig sett förr, kan du lära med ditt hjärta här och nu.

Lia
0

Jag hade gärna velat vara med om något, för att verkligen veta att mina nära fortfarande finns hos mig. För att orka mer :-)

camilla85
1

Gå till ett medium =).

Lia
0

6# det skulle jag gärna göra! men tyvärr vet jag inte var det finns i min närhet (skåne), och det brukar vara rätt dyrt :/

camilla85
0

Ska till en fredag fast inte i närheten av skåne men det kostar 500kr. Finns säkert någon här som kan tipsa om något medium nära dig men ja det är ju så att det ofta kostar lite. Men spar lite varje månad så har du snart så det räcker.