Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2841 ggr
Galaxy86
0

Dröm om en vit örn

Jag drömde att jag såg en stor vit örn framför mig såg inte mig själv.

Jag fick följa med på en flygtur.  När jag tittade ner såg jag en bäck och vid sidan om rödaktiga klippor. Örnen flög inte så högt utan liksom visade de vackra landskapet. Denna jag minns är att jag njöt av det.

Någon som kan vet vad det betyder? och vad står vit örn för?=)

Pokemon hundar och konst

daga
0

En vit örn står för andens visdom: Att förmedla andens visdom till Jordens folk. Andens visdom är att allt är ett , en värld- en ande.

[Kattuggla]
0

I min bok om drömtydning innebär örnen även att man får ett ökat medvetande. Alltså man lär sig av sina erfarenheter på ett nytt sätt som man inte har gjort förut. Sedan kan ju örnen stå för något annat som bara du känner.

Härlig dröm! Glad

ALPHIRA
0

Kom bara att tänka på  om den vita örnen skulle vara ditt kraftdjur…

[Kottschejk]
0

Måste ha varit ett fint minne & ha med sig när man vaknar, roligt du kom ihåg färden och upplevelsen sen efteråt. Det har inte med healing att göra?

Flög som en fågel en gång men länge sen, det var när man var mindre Glad

Galaxy86
0

#3 Kanske kan vara.

#4 kan ha varit healing. När jag vaknade var jag lycklig för det var så vackert och känsla va liksom skön man kände sig fri.

Pokemon hundar och konst

Fjäril
0

Hej,

Du har fått kloka svar redan så jag ville säga att örnen kan (också) innebära att du får se saker "ovanifrån". Att betrakta utan att engagera dig.

Jag möter ofta en örn som tar med mig på "resor". Jag ser jorden och det är som om jag har "koll" på vad som händer - eller börjar få koll på vad som händer.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Happyfeature]
0

Ja det är intressant med drömmar och dess olika innebörd. Mycket intressant Glad