Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 6689 ggr
Kameo
0

Ser suddigt i drömmen

Hej! Jag ville bara fråga om det är någon som vet varför det kommer sig att jag ser så suddigt i nästan alla mina drömmar. Kan inte minnas vad de handlar om, bara att jag ser suddigt och knappt kan gå på grund av det. Gnuggar jag mig i ögonen blir det bara värre. Minns även att det ofta handlar om att jag ska följa efter någon.

Har googlat på drömtydningar och gått igenom multipla hemsidor men hittar ingenting om detta, så därför undrar jag om det är någon kunnig här på forumet som kan hjälpa mig!

Med vänliga hälsningar,
Filip

[dynamitella]
1

Jag har också detta konstiga fenomenet! Ibland så kan jag knappt öppna ögonen, så är det väldigt suddigt och jobbigt att gå och ta sig fram. Väldigt störigt och obehagligt när det sker.

Kameo
0

Bump :(

Med vänliga hälsningar,
Filip

Fjäril
0

Hej, De flesta sådana (liknande) drömmar där man inte når fram till "målet" (som när man går fel hela tiden eller springer och springer utan att komma fram), kan indikera på att man är stressad eller inte riktigt trivs i vissa situationer. Kan du se ett samband till när du drömmer dessa drömmar. Vad du hade gjort under dagen och så vidare.

Sajtvärd på Övernaturligt

Kameo
0

Jag har faktiskt inte tänkt på det, men jag ska försöka hålla utkik efter samband. Lever just nu i en stressig vardag med sjukdomar och allmänt dåligt mående så det bidrar väl.

Med vänliga hälsningar,
Filip