Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 839 ggr
april4
0

Rök

I min gamla lägenhet så hände det ofta att jag kunde se en rökslinga komma upp från vardagsrumsbordet utan att det fanns ljus eller nåt annat som kunde ryka.

Nu har bytt lägenhet(fast inte pga det) och igårkväll såg jag en rökslinga igen och precis som i gamla lägenheten så kom det upp från bordet. Vad kan det vara? Nån fler som sett liknande? Kan det vara nån från andra sidan som vill mig nåt?

Hyacint1
0

Ja det tror jag att det kan vara , själv har jag sett sådan här hemma och kan inte hitta någon rationell förklaring till vad det kan vara….. förr såg jag ofta stora dimmåln i ett hörn av köket finns det fler som har sett sånt jag kan inte finna någon förklaring………Förvånad

lightseeker
0

jo, det är ju när någon ande försöker "visa upp sig".

Hade en bekant från utlandet (som var traumatiserad) akut-boende hos mig. Jag sa ingenting till henne om att jag ofta hade besök i mitt hem. Efter bara 1 dygn så kom hon och frågade om jag hade mycket besök hemma hos mig, för hon hade sett denna rök mfl. saker. Hon var ju MEDIAL, så jag besparade henne ingenting, med att inte berätta. Vilket jag tyckte att hon inte skulle behöva bekymra sig också om, när hon hade alla de andra problemen. Dumma mig!

april4
0

Tack snälla för era svar………då vet jag att jag inte ser i syne och att det hänt er oxå. kramGlad

Melina.
0

Dethär kanske inte låter så troligt då, men det kan ju vara någon som 'bor' i bordet, en husalv t ex. Jag har läst att de kan ta plats i ett bord, skåp eller liknande. Något mer kan jag inte komma på att det skulle kunna vara.. Någon energi av något slag?

onatima
0

Denna slags rökslinga som du beskriver har jag sett några gånger vid sidan av gamla träd, som om slingan börjar nere vid roten och glider uppåt och samtidigt  håller sig tätt intill trädet. Som om det var trädets ande som var ute och "luftade" sig!

Elisabeth-J
0

Utomhus kan man lätt se dessa rökslingor då varmt möter kallt, även på vissa fläckar. Men inomhus som du beskriver det så tror jag att det är någon från andevärlden.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

april4
0

Det har jag börjat tro mer och mer oxå. ibland så kan jag samtidigt med röken känna att ena armen blir iskall och jag får gåshud.

Tiia
0

april4,du såg ju en dimma i köket också…

april4
0

Ja det stämmer, tack för att du påminde mig. Det hade jag helt glömt bort.