Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 871 ggr
PotatoEcho
0

Flicka vid sängen?

Jag vet inte om detta är rätt forum, vill bara få ur mig det!!

Är livrädd, efter denna händelsen vågar jag inte längre sova utan lampa tänd, haha!

Det var såhär jag låg i sängen för att sova, jag ligger med ansiktet emot väggen. Men jag känner en känsla av att någon kollar på mig. Vänder mig om och ser där kontur av en flicka med låångt svart hår typ till knäna. Tänder lampan fort som attan. Andas ut i några minuter och tänker att jag bara inbillat mig. Släcker och vänder mig..

Samma visa igen, men nu är hon ett ''hack'' närmare. Tänder lampan och börjar rejält tänka om detta verkligen hände.. Sen släcker jag efter mycket om och men.

Samma visa IGEN, vänder mig om osv. Sen står hon på KNÄ precis framför sängen. urrrh kommer ihåg det fortfarande, tänder lampan och släcker inte den här gången! Det värsta jag varit med om!! På morgonen när jag vaknar är lampan fortfarande tänd.

Jag undrar om detta verkligen har hänt eller om jag drömt? Isåfall måste det varit en väldigt verklig dröm!!

Jag vet inte heller, men det tar emot något enormt att skriva det här.. Som jag egentligen inte borde.. Jag blir typ stel.

Förövrigt så tror jag inte alls på spöken och sånt, men detta är så läskigt och som sagt sover jag alltid med lampa tänd och radio på nu förtiden :s

Jag tycker det är lite töntig, men det är så läskigt att sova med lampan släckt .. Är som jag blivit tre år igen!

PotatoEcho
0

Kanske ska lägga till något jag glömde, när jag släckte lampan såg jag inte längre den där personen!

[Kattuggla]
0

Känns som om du upplevt något som har med andar att göra. När jag var liten hade jag en återkommande svart figur (en man) som gick mot mig när jag låg i sängen. Mannen försvann när jag blundade eller tände lampan. Otäckt! Troligtvis ville han inget illa utan bara visa att han fanns där.

Flickan som du ser kanske behöver hjälp? Om hon fortsätter visa sig kanske du ska kontakta ett medium.

Kattuggla Glad