Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 931 ggr
thegirlwhitrats
0

Spökar det?!

Hej! jag tänkte berätta en sak som hände för flera månader sedan.
Jo det var så att jag var i mitt rum och skulle sova, min lillebror hade redan då lagt sig. sedan hör jag tunga fotsteg mellan köket mot min lillebrors rum, så jag sätter mig upp i sängen, för att kolla om någon gick där. Nej ingen var där, sedan hör jag att fotstegen går in i min lillebrors rum, (hans golv knakar) och då springer jag in i hans rum, då står han vid dörr öppningen och gråter. 
Jag frågar varför han är rädd, det ända han säger är att han är rädd!

Frågan är då, spökar det hemma hos oss?
har hänt andra underliga saker också!

T.ex när min mamma hade samlat ihop en hög små svarta klämmor och lagt på köksbordet och gick på toa, sedan när hon kom tillbaks låg alla klämmor UTSPRIDA på golvet, då jag och min syster + vår katt var i sovrummet och ingen annan hemma.  

Snälla jag behöver svar, vågar inte ens vara hemma själv längre !

thegirlwhitrats
0

fråga varför han gråter*

Denna kommentar har tagits bort.
[Kottschejk]
0

Hej!

Han sa till dig att han blev rädd och det kan ju naturligtvis haft sin egen lilla orsak om han t.ex hade hunnit somna och något påverkade honom i sömnen.

Menar han kunde ju ha drömt också Glad

Om ni vill så kan jag försöka hjälpa till i dämpa dem här fenomenen som upplevts på diverse olika sätt som du beskriver. Det är absolut inget som märks men kan göra hemfriden lite lugnare och förbättra situationen i det som känns. Låter detta intressant?

Vänlig hälsning /--Kotten

SvenVonH
0

Har ni någon nära släkting som dött nyligen?

Det jag tänkte förut kan vara annorlunda nu. Alla människor kan påverka.