Under healing
Hej Hej.
Idag fick jag några grejer till mig under healingen och jag undrar om ni kanske kan hjlpa mig att tyda det hela.
Det börjar med att jag ser en massa änglar i en öppning på himmelen. Dom lysser och har vackra vingar. Jag går upp i molnen och genom porten kommer Jesus ut. Han är människa har en krona, en spira och en mantel på sig. Jag är en liten flicka på kanske 7-9år. Han kollar på mig och ler, då tar han av sig sin krona och sätter den på mitt huvud, spiran släper han på marken, då tar han av sig manteln och sveper den runt mig. Han bugar sig för mig och plötsligt bugar sig även alla änglarna mot mig. Nu händer det någonting, någon hugger Jesus mit i tu och skalet ramlar av. En otroligt vacker ängel står nu framtör mig. Han är av guld och vit och den underbaraste varelse jag någonsin sätt, men han är inte längre en man. Men han är inte häller en kvinna, han går nu tillbacka upp in genom porten.
Nu kommer en annan del som började direkt efterot. I himmelen är deta med, det är en massa änglar som spelar i trumpadurer, de spelar glat och allt är ljust och vackert och i mitten sitter en ängel och spelar på en orgel. Plötsligt slutar alla och spela på sina instrument, de blir räda och duckar, för gud sitter nu framför dom på sin tron, han ber dom igen att spela och änglarna reser sig men bara en vågar sig på att spela. Nu försöker jag att få se hur gud ser ut, han är inorm och han känns inte god, jag ser hans föter och ju högre upp jag kommer desto mer stenlik blir han och han värkar inte längre vara gud utan en varelse med vingar som en örn, huvud som en rovfågel, framben av ett lejon. Han ser inte ett dug god ut, plötsligt så faller dena varelse ner mot änglarna och när den slår mot målnen så huger den mot änglarna, och änglarna slänger sig åt sidorna, jag trode att deta var gud, men jag känner ändå att det inte var det. I ala fall ner dena stenfigur rasat ner så är det som att mellan himmelen och jorden bildades det ett galler. Och nu var han en drake och inte en staty längre och han försöker att ta sig in, desperat värkar det som. Och då kom en ängel fram mot draken, han hade ett svärd i handen och hög av drakens huvud. Draken föl mot jorden och ängeln ställde sig ner på knä där han dräpt draken och började gråta.
Efter ett kort tag efter deta så ser man hur gjorden blivit övertagen av drakarna, för dom är inte bara en längre. Det brinner på jorden och det är mörkt och kalt. Draken har blivit hel efter den föra stunden, nu är jag med i bilden också. Jag är en människa och jag förvandlas till ängelns svärd och dena gång ska vi inte ta draken från himmelen utan jorden, så åter igen slås vi med draken och jag somsvärd då och vi låser in draken i underjorden där han ska få vara i 1000år. Nu blomstrar det på jorden och det är fantastiskt vakert, människorna är friska och lyckliga och det är lika ljust som i himmelen. Jorden kanske har blivit himmelen?
Sedan så såg jag en massa drakar hela tiden, lite nu och då under hela healingen.
En del som kändes ganska konstig var när jag frågade mig själv fäljande. Vad vill gud med mig?
Då ser jag en vit drake, den är otroligt vacker men värkar inte ha någon själ, jag trr att deta är gud, men när den ska flygga upp i himmelen så siter där en elephant i meditations poas med 8armar och han tar tag i mig och säter mig på sin rygg. Sedan stängs himmelen och draken flygger ner i underjorden och lägger sig för att vila
Vad tror ni att deta vill säga till mig? Och vad kan det innäbära? Det var ju under healing så det mäste väl vara någon form av svar på healingen?

ja ingen annan en du själv kan tolka det som du får till dig för det är personligt till dig det som visas.
Änglarna o Jasus betyder ngt speciellt för dig liksom drakarna.
Inte alls säkert att änglarna och drakarna betyder samma sak för mig eller för ngn annan.
Om en orm visar sig under healingen så den som är rädd för ormar tolkar det på ett sätt o den som har ormar som husdjur tolkar det helt annorlunda.
En kristen präst ser ormen som ondska eftersom ormen lockade Eva och Adam till synd.
En läkare som har ormen som sin symbol för läkande tolkar den på ett ytterligare sätt.
Så enbart du själv som kan tolka det du fick till dig eftersom det var riktat till dig och ingen annan.
Min tolkning tänker jag inte berätta för dig det kan förvilla din egen tolkning.
Men så mycket kan jag säga att jag misstänker att du har haft en mycket lyckad healingbehandling.
Lasse