Det okända
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hennes pojkvän blev mördad när dem var utomlands Hon hade en telefon Oanvänd i ett Halvår, Ett halvår efter Hennes pojkväns död (efter han blivit mördad) får hon ett röstmeddelande Av han (från hans mobiltelefon) Vad tror ni sant eller icke ? Men spännande
De låter som han säger hu är de (eller vad gör du) :o

Jag tror inte att det är fejkat.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
inte ja heller
xD
tror också det är han.
Jag tycker att han säger, "Hallå hallå,…hallå hallå,.. var är du?

Tror inte det är fejkat. Vad skulle hon tjäna på att fejka det?
Evp
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Men vilket avsnitt var detta`?
Jag har sett varenda avsnitt på Anytime, men aldrig sett detta avsnitt. Någon som vet?
Dom kanske inte lägger upp alla avsnitt på anytime? :(
Jag tycker det låter som han säger:
Vad gör du? eller hur är de?
Detta avsnitt är bland de bästa tycker jag själv, det berörde som det aldrig berört tidigare och det var otroligt starkt.
Jag tror absolut att det var på riktigt.
Jag tror inte det är fejk, varför skulle dom ha ett tv program som inte är sant. Och jag tror inte hon skulle ljuga om något sådant.
huu, vad läskigt :)
Märkligt och spännande!
Jag och mitt märkliga ex har varit med om liknande
saker där våra mobiler har "spökat" ….
Oftast var det hennes mobil, som skickade och rinde upp min mobil - utan att vi rörde mobilerna ….
Spoooky, det med ….
Spooky. Jag skulle dock vilja veta mer innan jag tror att det är sant. Bl a finns det metainfo från filen som skulle vara intressant att se.
#6 skrev: "Vad skulle hon tjäna på att fejka det?". Otroligt mycket inom paranormalt avslöjas som fusk. Varför vet man inte alltid, men tex kan det vara att man vill ha uppmärksamhet.
Otroligt trist, men så är det. Enda sättet att komma till rätta med falsarierna för att få kvar det som verkligen är intresant, är att avslöja fusket och att inte svälja allt med hull o hår.
åååååh fyyy vad rysningar jag fick. Jag tycker inte att det är otäckt eller läskigt men håren bara reser sig ändå. Kan inte uttala mig om ifall det är äkta eller inte men otroligt starkt upplevde jag det. Nä alltså jag gråter nu…bara sådär!
Ha en bra dag! // Pernilla
#14 Helt rätt för att uppnå trovärdighet behövs onekligen en sanering i denna djungel av oseriösa utövare. Men tyvärr är det så att det finns dom som utnyttjar svaga i detta samhälle som vi har. Detta gäller allt som det går att tjäna kosing på. Förbjud dessa betal tjänster tex.
#8 Tror det är ett ganska gammalt avsnitt så kankse inte så konstigt om du inet sett det för jag såg det på tv för typ två år sen trorjag..
OJ! Men hur gammalt är det avsnittet? Jag tycker jag har sett alla program som gått i alla år… Typiskt att jag missade det där då.
Jag tror inte det är fejk.
Jag tror på det,för en bekant berättade för nått år sen för mej att hennes mans mob ringde och de va avstängd…så ja tror att sånt kan hända!
Klippet är ju borttaget.
Det jag tänkte förut kan vara annorlunda nu. Alla människor kan påverka.
#20 Tråden är från 2009.
- Therese
#21 förstår inte vad det har med saken att göra
Det jag tänkte förut kan vara annorlunda nu. Alla människor kan påverka.
#22 Väldigt stor chans att klippet har tagits bort efter nästan 4 år.
- Therese
#22 man brukar inte direkt ha igång ett klipp i flera år. Det tas oftast bort.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
gissar på att det är den här ni menar