Distans Healing - Fredag
Nu på fredag 18/1 Klockan 19.30-20.00 erbjuder jag Distans Healing till er som vill vara med -
Skriv ert namn och vart ni kommer ifrån här så ger jag er distans healing
Healing är bra mot Smärtor,skador,sorg,stress,sjukdom och mer
Är det något ni undra får ni fråga här.
Under healingen är det bra om ni sitter eller ligger ner. Drick gärna lite vatten efteråt.
Mvh / Joakim
Ny dag nya möjligheter
Josefine- Sorunda, Stockholm
Låter intressant, jag är gärna med!
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Jag tar jättegärna emot!! :) tack så mycket! underbart!! :D
Thomas Söder - Uppsala
Ni är välkommen ,
Jag glämde skriva att ni ska ligga ner under tiden eller sitta , =)
Och om ni vill kan ni ha på musik som gör er avslapnade som ni gillar under själva healingen =)
Ny dag nya möjligheter

Är det möjligt att önska denna healing för två personer, mig och en annan som inte är medlem på iFokus?
ja gärna, men jag vill helst inte skriva ut hela mitt namn. Räcker förnamn? Kristina, bor i Bandhagen.
Ja förnamn räker =)
Ny dag nya möjligheter
ja tack gärna! emma stockholm!

Det var ju bra! Då skriver jag också förnamn 
Jessica Halmstad
Mikael Halmstad
Jag kan inte ändra i tråden så om någon av värdarna ser detta kan ni lägga in i tråden att det är bra att ni ska ligga ner under tiden eller sitta när jag gör healingen. 
Ny dag nya möjligheter
Jag ordnar med det 
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag tar gärna emot av din healing, tack så jättemycket! :)
Anna - Sollebrunn (men vid den tiden är jag vid L:a Edet)
Lägger även med dem jag kommer vara med då…
Lukas, Thomas o Jesper :)
#12 Vill dina vänner ha healing då? Man ska aldrig skicka till eller be om healing för någon som inte vill/vet om det. När man får healing kan man till exempel bli yr eller svettig, vilket kan vara besvärande eller till och med farligt ifall man råkar köra bil just då.
Jag tar gärna emot healing :-) det är underbart :-)
Kristin heter jag och bor i Furuvik :-)
Those who don't believe in magic will never find it 
Hej:) Ställer självklart upp om det går bra, känns som det är meningen att vi ska göra det här. Ska be för er allihop & så allt lyckas och blir så bra som möjligt.
Vänliga hälsningar /--Torsten, Växjö
Hej! Jag tar gärna emot Healing. Kan jag skicka namn och ort i PM? Tack! 
Hej! Min man vill också gärna prova att få healing. Hoppas det går bra att skriva namn och ort i ett PM här också.
Tack på förhand! Jättesnällt!
Hej igen! Min vän Emilia skulle också vilja få lite healing. Bor också i Bandhagen. :)
Josefine - Sorunda
Thomas Söder - Uppsala
Kristina + Emililia, bor i Bandhagen.
emma stockholm
Jessica Halmstad + Mikael Halmstad
Anna - Sollebrunn (Dinna vänner vill jag ha bekreftele att du har pratat med dom)
Kristin - Furuvik
Torsten, Växjö
Rodeos
Kattuglas Man
Är dom jag har nu
Ny dag nya möjligheter

# 19 Hej! Det var jag som hade önskat Jessica och Mikael, men eftersom min mor har bestämt att överraska min styvfar med bio och middag idag kommer jag behöva ta bort Mikael ifrån listan! Hoppas detta går bra! Jag vill fortfarande vara med dock 
Det är lugnt 
Josefine - Sorunda
Thomas Söder - Uppsala
Kristina + Emililia, bor i Bandhagen.
emma stockholm
Jessica Halmstad
Anna - Sollebrunn (Dinna vänner vill jag ha bekreftele att du har pratat med dom)
Kristin - Furuvik
Torsten, Växjö
Rodeos
Kattuglas Man
Är dom jag har nu 
Ny dag nya möjligheter
Jag stänger för fler anmälningar nu , Kom ihåg att ligga ner 19.30 eller sitta healingen blir i 30 min till klockan 20.00 om ni vill kan ni höra på musik som gör er avslapnande jag själv bruka höra på Enya men ni väljer så klart vilken musik ni vill höra på själv som ni tycker passar bra
Kom ihåg dricka vatten efter healingen =)
Länk till enya på youtube :
Ny dag nya möjligheter
Jag hoppas ni kände av healingen och att den hjälpte er på något sätt 
Mvh / Joakim
Ny dag nya möjligheter
Gjorde säkert god nytta, Tackar & bockar 
Kände lite aktivitet kring fötterna att det var nått litet på gång.
Blev annars ganska sömningt & lugnt här, var inte speciellt mycket som hände. Begär inget, blev en lyckad dag i alla fall med skön vilsam avslutning:) Glad för allt!
Trevlig kväll till samtliga!
Kram /--Kotten
Jo var det jag tänkte på avkopling och villa , stmulans, och försökte fylla på chakran 
Ny dag nya möjligheter
Jag kände lite aktivitet kring bröstet och halsen. Kände mig väldigt avslappnad efteråt. Jättetack :-)
Those who don't believe in magic will never find it 
Varsegoda , Tack för responsen 
Ny dag nya möjligheter
Tiden gick för fort och jag satt och åt middag med föräldrarna, men jag var ju lugn och hade trevligt. Men jag märkte kittlande energi på kroppen och annorlunda hjärtslag än vad jag vanligtsvis har, lugnare på något vis och tittade på klockan. Då vår den 1940 och då satt jag kvar och kände energierna rörde på sig. Lugn och glädje :)
Tack så mycket!!
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Min man vill hälsa och tacka!
Kattuggla