Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 429 ggr
Krissegy
0

Gåva?

Hej.

Äre någon som vet hur eller om man kan ge en liten gåva elr present till sin guide. Hur gör man isåfall?

Kram

What we think, We become

[MikeW]
0

Ha en astral projektion, möt h*n och ge honom/henne en stor fet kram! :D :P

Är inte direkt säker på vad man skulle kunna ge dom eftersom dom har allting typ.. Kanske ge h*n otroligt mycket kärlek, eller bygg något eller måla något i din guides namn. 
Eller bara gör något, till h*n.

Måla en teckning och ge den till din guide :) och på den teckningen kan du skriva typ "till mig underbara guide" eller något :P

J-Artur-K
1

Jag har min Farfar som en av mina vägledare, Det roligare är att jag har han som mellan namn Joakim Artur Kallin (Artur är min Farfars namn) och har han som en av mina vägledare. Jag gör att jag tackar mina vägledare i huvudet och att jag bär på farfars namn också gör att jag känner att jag inte behöver vissa någon mer uppskattning för hjälpen jag får av han. Jag tackar han för hjälpen och bär på hans namn. Men en av mina andra är en Vitthövdad örn hade varit kul att bara hänga upp en tavla på en vitthövdad örn som ska föreställa en av mina vägledare/guider Glad

Ny dag nya möjligheter

[Sol69]
2

Jag gav min väns skyddsande en stor kram en gång..

Han svarade att han inte fått det sen han gick över till andra sidan av en levande. Flört

Så en kram går jättebra att ge Glad