Avståndshealing
Måndagen den 14 januari kl 18.30-19.00 sänder jag avståndshealing till dem som vill delta. Ber om hjälp att lätta smärta, sorg och sjukdom.
Vid healingen är det bra om du sitter eller ligger ner. Drick gärna lite vatten efteråt också. Är du inte insatt i vad healing innebär kan du hitta (mer) information på nätet.
Välkomna.
Vill gärna delta
!
Tack !!!
Jag är gärna med, som vanligt. :)
Hej!
Tack gärna!
kram
Ja Tack, gärna 
Förbereder med pepparkakor & annat sött;)
Hej Hur deltar man om man vill vara med?
#5 Du skriver här i tråden att du vill delta 
ok jag vill delta
Jag vill gärna delta :)
Jag är gärna med. Tack så mycket 
Tack så gärna <3
Tack! är gärna med.
~ mayolica ~
Tack gärna, jag vill vara med
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Vill mer än gärna vara med!
Tack jättegärna!
På tal om healing, hur har det gått för gruppen som deltog?
Alla deltagare fortfarande vid liv, ingen som brann upp eller så ? 
Själv fick jag ett sånt genomflöde i bröstet så trodde hjärtat var på väg & sprängas. Till slut så låg jag och höll mig i madrassen & vred mig i grimaser av skratt. Nästan som Stålmannen, skjortknapparna rök all världens väg. Ingen idé & meditera här längre, går ju som en raket, rena dynamiten.
Förstår nu varför det är klokt & dricka mycket - Gäller få ner temperaturen snabbt
Ha Ha Ha…Tackar så mycket för hjälpen, helt oförglömligt! 
Har aldrig varit med om healing förut, och läste inte på innan, utan allmänt la mig ner i sängen och öppnade mig för att kunna ta emot.Bad inte om något särskilt.
Hjärtklappning och pirr i kroppen. Kändes som min RLS (kryp i benen) som jag inte känt av på länge var i hela kroppen,
Efter hjärtklappningen så klappade det långammare och långsammare och blev lugnare och lugnare i hela kroppen och vaknade vid halv 8 av en sån otroligt djup och utvilad sömn. Var tvungen att gå upp och fixa med lite grejer, men ser fram emot att få gå och sova igen :P
Har inte lika ont i axlarna eller halsen längre, fast där brukar det växla för mig, så får se de kommande dagarna. Men märkte det på att jag var så utvilad.
Så om det inte var du som skickade ut healing så var det nog en guide, och vilket som så tackar jag för för det var ballt :P
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
# 15 och #16 tack för er feedback på healingen. Det var otroligt starka healingenergier i kväll, det starkaste jag har upplevt. Befann mig i ett trancetillstånd under healingen. Hoppas alla mår bra efter healingen. Viktigt att dricka vatten. Ljus och kärlek till er alla.
#17 Tack än en gång för prestationen, tackar så mycket 
Det är lite av en intressant upplevelse & få möjlighet till lära känna hur var och en som ger healing, gör det på sitt egna personliga sätt.
Man märker det skiljer sig lite åt och det här med din förmåga till arbeta genom chakrat i bröstet. Verkligen en intressant grej 
Hoppas & ser fram emot det här fler gånger!
Jag märkte inget alls.
#17 Tack för din feedback det är intressant att veta hur healingen har mottagits.
#19 Det är inte alla som känner av healingenergin men den går fram till dig oavsett om du känner något eller inte. Healingguiderna vet vad du behöver. Jag är bara en kanal för energin.