Ensam..?
Ibland känner jag mig ensam.
Jag har det hur bra som helst egentligen, men saknar det där ..
Skäms för att sakna något.. Jag har ju så mycket att vara glad för.
Men detta med närhet och lite apropågrejer saknar jag enormt.
Min särbo/sambo är inte mycket för att visa kärlek. Ja han säger när jag ber honom och visar ju faktiskt ibland…
Men nu är jag en sån tråkig som vill få "bekräftelse" nää låter lite för mycke, men i alla fall nåt varje dag.. o om vi håller på me nåt "projekt" som håller på i timmar… tex tvättar,fixar me båten… är de för mycket med en paus med mer än kaffe? jag menar inget sex men kanske lite gos… saknar den biten sååå mycket
Jag vill bara ha lite kärlek =)
Ingen kan läsa tankar, så jag skulle fråga mig själv om jag vore du, om jag verkligen tydligt visar min partner vad jag behöver och när denne gör rätt.
Ex de gånger ni gosar, säger du till honom att "det där var skönt, det var precis vad jag behövde"? Tar du initiativet till gos?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Alla behöver vi närhet.
Och ibland så kan ju vardagen ta över och det blir lidande.
Har du talat med honom? Som vildvittra skriver så kan han ju inte läsa tankar. Han kanske har fullt upp med något annat. Vad vet jag.
Tack för era svar..
Har pratat med honom, han säger bara han har svårt visa känslor???
Jo han vet, det är det att jag tycker ibland att jag skulle få lite respons.. Jag är hos honom när han vill… Jag kommer med fika o hemma är jag den som vill sitta o mysa..
Han har de såå bra egentligen… Jaa han myser… men hur kommer Jag in o kan känna mys jag med?
Kanske du behöver någon mer att gosa med? Som en katt eller en hund?
Sen är det jag kommer skriva nu inte så olitiskt korrekt, men har du provat att belöna honom?
För några år sedan gick det en engelsk serie där en hundtränare hjälpte fruar som hade problem med sina män (Bring your husband to heel), och hon lyckades med samma metoder som man tränar hundar. 
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Haha de va en rolig aspekt… Jag har barn, djur som tillfredställer… jag bara sakanar att min man ger lite gulligull eller båt ditåt =)
På frågan att belöna honom så tror jag inte han klagar ;)
Problemet är jag
Känner igen det där. I början när vi var tillsammans så var det mycket kel och gos! Sedan tappade vi bort det när den s k smekmånaden är över… Jag tror att i och med barn, hus, arbete mm så prioriterar vi tyvärr inte det längre. Man får ju nästan planera in 6.
Det bästa vore ju förstås att prata om det men det är lite känsligt ämne både för mig och för honom har jag upptäckt.
Vill bara lägga till en sak och det är att jag har ju mina katter där jag hämtar mycket kärlek ifrån! När jag gosar med dem så mår jag super!
Kram
Varför inte duka upp en mysig middag med lite vin och göra bakgrunden mysig.. underlätta för att gosigheten ska komma 
Hej !
Förstår dig, alla vill ju bli sedda ibland och få känna närhet i sin relation.
Synd att det kommer bort på vägen.
Jag tror att vi måste ta hand om våra relationer för att hålla dem vid liv, precis som blommorna behöver vatten för att inte sloka.
Tummen upp för att du ser dina behov och kan förmedla dem.
Hej, Du har fått fina och kloka tankar och jag ville bara säga att det är inget konstigt i att man vill ha uppmärksamhet och bekräftelse, det behöver alla. Jag tror också att ju mer du önskar saker av honom desto mer "backar" han, det blir som en "ond cirkel". Han vill säkert lika mycket som du men han kan känna "ett tvång" mer än att det kommer spontant. Testa att låta bli att "söka uppmärksamhet" samtidigt som du varje dag (under en period) föreställer dig hur ni gör allt det där tillsammans som du önskar. Försök att riktigt SE det framför dig. Både dig själv och din sambo. Fortsätter det tycker jag att du ska ta ett "riktigt snack" med honom, för jag menar, du är värd all uppmärksamhet i världen.
Sajtvärd på Övernaturligt