Otäck närvaro? hjälp
Hej alla!
Inte riktigt vetat vart jag ska vända mig men hoppas nån med lite erfarenhet kan hjälpa!
Har i mitt hus under flera års tid fram och tillbaka känt en närvaro. Främst märker jag detta sen jag bytte rum för något år sedan. Ibland när jag ska sova känner jag hur någon iakttar mig och flera gånger har jag hört andetag, steg och ljud. Flera gånger har även elektronik "spökat", tvn och dator har startats av sig självt och en lampa man måste skruva igång har börjat blinka utan att den rörts. Lampan och datorn sattes igång när jag hade vart borta och kom hem på kvällen, och tvn sattes på mitt i natten när jag och min kille låg och halvsov. Fjärrkontrollen va inte ens i närheten.
Känns som närvaron kommer från rummet intill mitt. Närvaron känns påträngande och ofta lite otäck. Känns som om någon vill säga mig något. Har en känsla av att det är en medelålders man.
Jag har inte mycket erfarenhet kring detta och närvaron skrämmer mig, främst eftersom energin ger mig så starka känslor. Känns som att närvaron är upprörd och nästan desperat att förmedla något. Detta skrämmer mig och vet inte hur jag ska hantera situationen.
Hur ska jag göra? Vad tror ni detta är/beror på? Tacksam för hjälp.
Mvh / Viiri
Många reagerar med rädsla när det händer saker hemma.
Om du inte kan prata med denne man och be honom gå till ljuset.
Kan du ju alltid konakta ett medium som bor i närheten av dig.
Sök på nätet så hittar du nog någon som kan hjälpa sig.
Kram sol
Känner du någon medelålders man som gått bort?
Hej, all hjälp oberoende av storlek man kan få när man är i behov av hjälp & tröst, brukar oftast va en tacksam tillgång. Vet inte precis hur detta kommer underlätta situationen för just dig och din livskamrat men har iaf gjort vad som stått i min makt att lindra vad som försigår. Ni får väldigt gärna lämna respons här på siten på den insatsen, hur det gick sen och ifall det blev lugnare och bättre för er. "Utfärdat den 12/1 ca 23.30"
Frågor & funderingar besvaras via Pm.
hälsningar --Kotten
Hej! Tack för all hjälp alla! om det fortsätter som det gör nu ska jag försöka få tag i ett medium. Känner inte någon i den åldern tyvärr.
Tror ni att han försöker kommunicera med mig?
Tack/viiri
Andar tar kontakt med folk dom känner dom kan få uppmärksamhet av. Ibland kan det fungera att säga med bestämd röst högt detta är mitt hem försvinn men dom kan ju vara envisa och stana ändå men kan fungera det viktiga är att man är bestämd säga utan rädsla. Annars kan man ta ditt en utdrivare som dom andra nämnde
Ny dag nya möjligheter