Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1363 ggr
cpmyra
0

Vad vill hon?

Jag har ett spöke efter mig.

Hon är rutn 17 år, har en smal kropp med fina former, långt brunt hår och ser ut som de flesta andra, det enda som skiljer henne åt från andra är hennes armar. Hon har riktiga ärr där, över hela armarna.

Hon har ropat på mig när hon varit ett par meter ifrån mig, och när jag berättade det för min vän skrek tjejen i mitt öra och höll fast mig mot en vägg, tror aldrig jag har varit räddare i mitt liv.

Jag bad henne att sluta, trevligt, och sade förlåt, och hon släppte-

Senare samma dag kom hon men till mig och jag försökte prata med henne, jag lyckades få reda på hennes namn, det var Michelle, och när jag frågade vad hon ville av mig så pratade hon något språk så jag absolut inte förstod, jag tror det var italienska. Gick in på google translate och lyssnade på lite grejer, det var något i stil med "jag behöver din hjälp" eller "jag vill ha din hjälp".

Någon som varit med om detta?
Vad ska jag göra?
Vilket sorts spöke är det?

[Kottschejk]
0

Tjenare Myran, finns kanske en del som känner igen sig i beskrivningen.

Om du gör en egen bedömning av alltsammans, är det något som du tycker känns obehagligt eller något som du skulle vilja förändra i flickans beteende? Gillar du att hon visar sig så synligt för dig?

Skulle kanske klara av & hjälpa dig om du själv vill detta, givetvis du själv som bestämmer.

Man får önska sig någonting här som kan få saker att ändra sig eller försvinna om du vill Glad

Knorran
0

ring ett medium som kan hjälpa henne över på andra sidan :-)

[Kottschejk]
2

Vad tjejen egentligen vill och vad för slags budskap hon vill säga till dig.

Det är en fråga för dig själv personligen att lista ut, det står mellan dig själv och din Ande/guide att lösa. Helt enkelt därför att det finns ingen här som känner dig själv bättre än du själv. Det handlar mycket om liknelser och vägledning när man ställs inför dessa saker. Många gånger en avspegling i hur man själv tänker och ens egen inre värld, ens förhållningsätt i diverse existentiella frågor som har med livet att göra och vart man står i åsikter.

Det visar på att där kan finnas en & annan sten & fråga som kan va värdefull & lyfta på. Försöka nå fram till lite nya insikter om vissa saker som kan få uppfattningen lite i en annan riktning, med andra infallsvinklar och på ett nytt annorlunda sätt.

Efter vad jag själv lyckats komma fram till om vad du blivit varse om och vad besöket handlar om, så stämmer allt i stora drag dels överens med vad som redan nämts här ovan. Sen finns där inga som helst Tecken som talar för att en framliden avliden människa skulle gå igen här eller att det skulle handla om andra sorters besök som liknar vad folk annars brukar tala om i mediumkretsar där själar alltid är på rymmenObestämd

Menar nu inte att alla medialt begåvade människor ljuger men där finns alltid en aktör med i bilden med klövar och bocksvans i dramaturgins Tecken beroende på hur man ser på saken och ifrån vilken angreppsvinkel man väljer att se på detta med kanalisera till andra sidan och vad som är vad.

Illusionen verkar vara sann och sanningenlig i sig, du själv tillhör ju heller inte den gruppen annars vad handlar om självskadebeteenden, eller hur.

För övrigt hoppas jag det kommer bli bättre för dig och lugna sig, finns hjälpande krafter som har sett dig;)

Knorran
1

Det är nog bara en vilsen och olycklig själ. Du berättar att hon har ärr över sina armar. Kanske kan det vara så att hon blev väldigt illa tilltygad när hon gick på vår jord och därav är bara väldigt förrvirrad och kanske inte kan finna ljuset. Hon vänder sig till dig för hon ser att du är tillräckligt öppen för att känna och se att hon finns, så hon kan få hjälp att komma hem. Kan ju inte säga att det skulle skada att ringa ett seriöst medium, om det nu skulle vara så att ingen finns där elr om hon hon plötsligt är borta elr vad som helst så kan du ju alltid fråga mediumet vad din guides namn är :) Nu tror jag ju inte att hon kommer vara borta utan jag tror du kommer få hjälpa en ande hem på andra sidan :) Lycka till!

En mening borttagen

/Fjäril

Denna kommentar har tagits bort.
Blodfot
0

Det första du ska göra är att ta det lunkt. Jga vet hur dte är, jag har själv två andar efter mig, fats mina är av det "elaka" slaget, om hon ber om hjälp så tror jag det kan vara att få frid, komma till andra siden ect. sne tycker jag du bör ta reda på dme där såren på hennes armar, kan ha något med det att göra!

Lycka till säg till om du behöver hjälp!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Miss Lemuria]
3

#0 Jag är inne på liknande spår som Kottschejk i #3. Innan du tar hjälp utifrån i form av ett medium tror jag det kan vara värt att fundera på vad andetjejen har att säga dig, personligen. Är det inte lite med andar som med människor, man behöver ta sig tid och lära känna dem innan man riktigt förstår vad de vill? Så har det varit för mig i alla fall.

Detta med skärsåren verkar viktigt. Vilka tankar, känslor väcker det hos dig? Kanske finns det en nyckel där.

Blodfot
0

# 13 det har det, som jag har sakt ovan har jag lite kontakt med andra sidan och sånt är viktigt….

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[TommyochAnnika]
5

TS,kan förstå din situation och det är inte alltid lätt att tolka vad en ande vill och där behövs ett tränat öga för att se vad det rör sig om.Har vi med jordbundehet att göra behövs hjälp från kunnigt folk,det är inte inget man laborerar med själv utan kunskap men har man kunskapen då är det en helt annan sak.

Här rör det sig om jordbundenhet och det mest rättvisa är att ta hjälp från ett kunnigt medium som inte förnekar jordbundnas existens,denna tjej har samma rätt som alla andra att komma till ljuset och få ro men behöver hjälp på traven att berätta sin historia för att sen gå vidare och släppa taget.

Så var rättvis mot både dig själv och tjejen,sånt här sliter på din egen energi och även andens.Ta hem ett medium med djup kunskap och förståelse så ska du se att detta kommer att lösa sig för både dig och tjejen du fått med dig.

Att du är öppen råder ingen tvekan om,tjejen såg ditt ljus och därför söker din hjälp men det betyder inte att du inte kan eller ska ta hjälp utifrån för viktigast är att hon får komma hem på andra sidan och får ro för evigt samt att du får tillbaka din egen energi och mår bra.

Lycka till Glad

En mening borttagen

/Fjäril

Eija
2

cpmyran…jag kan endast skriva det jag fick till mig på direkten efter din beskrivning…..

Det är att denna tjej har mått väldigt dåligt här på jordelivet, och det bara genom att du ser hennes ärriga armar och att hon ber om hjälp…

Hon har Tecken till att ha levt ett väldigt ensamt och kärlekslöst liv, och kanske även råkat ut för även fysiska övergrepp, hur som haver, så är just den där självdestruktiva behandligen som hon har gjort sig själv ett tydligt Tecken på det..

Man vet ju idag att personer, och oftast då tjejer, skär sig i armarna för att flytta all sin smärta till ett ställe bara för att slippa känna den andra smärtan i både själ o kropp…

Troligtvis så tog denna tjej sitt liv p g a just det, men egentligen ville så gärna leva….hon hade ju inte ens börjat sitt liv, och nu kanske hon vill ha upprättelse, att någon ser henne, att någon verkligen har saknat henne, ja en bekräftelse, och därför inte kan gå vidare…och det är därför som hon ber om hjälp till ljuset…

Så mitt råd är att du försöker att finna någon som verkligen kan sådant här, som kan hjälpa henne över….

Jag tycker oxå att du försökar kommunicera mer med henne när hon kommer, och sänd kärlek till henne så att hon vet att hon är älskad för den hon är…för bara det kan ju få henne lugnare….men som sagt var, ett medium som kan föra över är på sin plats här….

lycka till

kram

Eija

Fjäril
2

Ovidkommande kommentarer är borttagna eller redigerade.

De som vill fortsätta diskussionen får göra det via pm.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kottschejk]
0

Tack Fjäril, ledsen för det råkade bli såhär.

Vi skärper till oss och så hoppas vi gör bättre ifrån oss nästa gång.

Med varma kramar till alla inblandade.

-Kotten-