Saker som försvinner?
Hur kan saker bara försvinna och aldrig mer komma tillbaka?
Senast igår så hände det. Onsdags kväll så hade jag 10st 10kronor på köksbordet och igår när jag kom hem ifrån en kompis så låg det endast 2 st kvar.. Har letat som en idiot och hittar dem inte.
Det har hänt fler gånger att saker har försvunnit som bestick, pengar och kamera (fast kameran kan det hända att jag slängt den av misstag, det är även polisanmält då jag misstänkte en kompis men hon blånekar)
Saker försvinner inte av sig själv..
Om du inte har flyttat på dem och de dyker upp på annat ställe..
Låter det som om någon har långa fingrar och inte kan låta bli att ta dina saker tyvärr
Bodde i ett hus förut där saker flyttades och ibland försvann helt men sen dök upp igen på exakt det stället som man redan letat på. Nycklar och såna småsaker. Kanske är ett klåfingrigt spöke som hälsar på dig =).
Här försvinner det småsaker hela tiden och brukar komma tillbaka till samma plats det försvann ifrån. Har letat efter en propp till handfatet på toaletten jättelänge och idag hittade jag den.
Men som pengar, bestick och kamera har inte kommit fram än, fast det var snart ett år sedan det försvann. Och hur 8st tiokronor försvinner det kan jag inte begripa. Ja det kanske är det, skulle inte bli förvånad
Fler gånger har jag hört en massa prassel och ljud ifrån köket fast katterna låg bredvid mig i soffan