Gissa priset!!!
Fantasin flödar som ni märker
.Men jag fixar nu en tävling,där ni själva får ta till era gåvor och försöka komma på/tona in vad det är för pris jag utlovar.Det första rätta svaret,erhåller detta pris per post,och jag kan i alla fall säga så mycket,att det är verkligen värt att kämpa om.Tävlingen pågår under juni månad och gäller endast för Övernaturligts medlemmar!!Önskar er alla lycka till,och hoppas ni har överseende med min fantasilöshet.Kram!!!
Ni får bara svara en gång!!

Priset är en "Tarotkortlek"
En kristallkula ..

Jag tror det är en pendel.

Det första jag såg var ett par herrkalsonger Men men men de kan du väl inte lotta ut
Gissar därför på ett par solglasögon
Hoppas ni får ett gott skratt alla ni som läser
*skrattar gott åt storkenflyger*
ja nog fick man sig ett gott skratt alltid
Jag tror det är en privat sittning (kanske via telefon eller nåt) som du själv ska göra
Kramis
Glittervittra

jaha..nu kommer energiknölarna igång igen…har du nu styckat lillnasse..är det en bit av han du lottar ut…kan det va nedre delen…hi hi..skoja lite nu bara…
ja du lilleva..vad har du i dina gömmor..ska nu syna dig i dina sömmor…och vad är du vill veta…kan det vara ett jättefint ljus..som vi ska leta…är det ljus då kommer jag döpa det till lilla margatera…med ljus och värme..kram
alltså ett LJUS
hmm.. det är något rött tror jag. En förpackning med något. rökelsepinnar kanske?

Jag gissar på en bok.
Önskar er alla en riktigt härlig dag!
Kram
Anne Mari

Hållare för rökelsepinnar.
en gratis kurs
Jag tror det är gratis sittning i en seans

kristaller
ett vackert glittrande smycke, något som anknyter till "tro"
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ett smycke, jag tror att den är ganska enkelt, och har en sten eller kristall som hänge..
är jag ute och cyklar?
En tarotläggning av din vän Elisabeth

En tavla med visdomsord på?
Sanna

*asgarv* Ja jag undrar vad vinnaren skulle säga om det kom ett par herrkalsonger på posten……

#17 Jippi Då var det jag som vann
Ah…som vanligt får jag inte till mig bara en sak *skrattar* hm…kantigt… pyramid eee nej jag gissar på ett PENTAGRAM

#18…..nej tyvärr Storken

#20 Jag vet jag vet De var ju inte ens min gissning
Tyckte de va kul att svara så på din undran

Jag vet jag oxå,hahaha att det var så min vän!!
Här kommer en given vinnare.
Privat "sittning med lilla mig

drömfångare

Prydnadshund! 
Hmm…nu gnuggar jag fantasiknölarna (för nå energiknölar har jag inte..å nå vidare medial är jag väl inte heller xD) Men jag tror att det är en….Tåring. Haha, slå den ni, nu vinner jag säkert 
//Kramar Caroline

En Mandala 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag tror det är en ängel av nått slag..tavla eller prydnadsak

#17 min man skulle bli glad, han gnällde nyss om att han hade dåligt med "kallingar" :)
Jag kan ju inte "tona in" men jag önskar att det vore en kram som jag kunde få när vi äntligen får träffas.
Åsa

Ingen gissat rätt ännu?
Men då måste du väl tänka på ett pris i form av ett fint fast eget designat diplom att jag kommit på/tonat in rätt.
SEV
en cd med lugn musik
Hej!
Jag gissar på väldoftande lugnande aromoljor.
//Hellas
En vacker bok om Guider 
Jag tror det är en lyckoamulett.
Jag tyckte Caroline92 gissade på en tonåring när jag läste snabbt. Jag hoppas att så inte är fallet. Jag gissar därför på en skön sjal i stället!

#35 *Skrattar gott*
#35…ja, vaddåra?, hon kanske inte orkar med sin jobbbiga tonåring så då har hon den som pris istället
*asg*
Inte ens för att jag vet om Ewa har någon tonåring hemma…men ändå xD
Kramar Caroline

en Bok

alltså trädet :P

En prisma? Jag såg hur det ligger i en avlång ask… men jag kanske bara hittade på det i mitt huvud, men jag gissar på en prisma.
*kram*
Någonting sytt av dubbelt tyg, en väska eller kasse av något slag?
Det är ingen vits att ha huvudet upp i det blå om du inte har fötterna stadigt förankrade på jorden.

dåva doftljus
Hmm….en meditations cd
En ljusstake i metall för tre ljus.
gissar på en aroma lampa 

En bergskristall…eller en sån där genomskinnlig sten vad dom nu heter. men jag vill ha dit ett snöre eller en kedja också. har nog livlig fantasi, som vanligt.

buddha

Jag gissar på ett bälte, bältesspänne eller livrem, något man har över höften eller livet.
Ewa,är det ngn som är nära svaret?
Kan vi få gissa en gång till? Pleeeease
Nånting som har med med båt att göra är vad jag tror.

En påse med olika kristaller skulle jag gissa på (kanske för att jag behöver sådana just nu…). ;)

#49 Endast en gissning,gäller i denna "fantasifulla
" tävling!!Kram

En pendel
läppstift

Jag gissar på chakrakristaller.
Jag tror det är kristallkulan som inhandlandes å vad med en annan tävling..( i maj nån gång) *ler*
Ett halsband i silverfärgad kedja men även med stenar i berlocken
Jaha.. "puckot" (vill säga mig själv) läste tydligen inte ALLA inlägg (e inte första gången). Var ju redan gissat på kristallkula. 
En örnfjäder

ja nu gissar jag det som var svar i en annan tävling:Solsken i påse…
Jag gissar på ett armband, med olika amuletter, som ger en tro, lust, och njutning med livet, men även andra saker. Som trygghet och värme.
Hehe Jag vinner aldrig så jag gissar inte.Grattis till dig som sen vinner.

Kristaller och stenar

1 vecka kvar på denna gissa-tävling.Och jag lovar att detta pris hamnar i brevlådan hos någon av er!!
Kram

Då har nog någon gissat rätt
så då är det ingen mening med att gissa känns det som 

Jag kan varken säga bu eller bä
Men gissa på du.

#8 tog mitt svar
, får jag tillägga ett den är mörk brun?

30:e Juni idag och sista dagen på tävlingen.Har ni några gissningar kvar så passa på nu.Imorgon bitti (söndag) berättar jag om ev.vinnare!
/Ewa
En kossa?
*visst ja, den går inte ner i ett paket*
Jag fick upp kristall.

Runor!

Det är ju självklart en liten söt Nasse ;) eller?
Elisabeth

#72 Hahahaha,det skulle du gärna vilja va???

#73 Om det är en Nasse så vinner väl jag den för att du inte TÖRS ha den alltför nära inpå dig Hahaha!!!
Elisabeth
En gratis sittning på Åsele marknad förstås! Kanske också att få åka på björnsafari med dig och Elisabeth - där ni agerar guider! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

#75 Men om vi agerar guider så vet man aldrig vad som händer i skogarna
Men törs någon följa oss då så provar vi ju det såklart! Hur många törs hänga med?
Elisabeth

Ja jag är då ingen heroisk hjältinna i skogen,bara så ni vet det.
Är nog fegast av alla….*suck*

Tävlingen är nu avslutad,och jag vill gratulera Thelinda till priset som består av en kristallkula.Om du pm:ar mej din adress,så kommer den snarast med posten!!STORT GRATTIS TILL DEJ!!/Ewa
#78 Får jag bara fråga en grej? Var de den kulan du köpte som va med en annan tråd/tävling? Bara kul för mig själv att veta. Jag var helt övertygad att de va en kristallkula. Min "ängla pendel"- blev vild när jag fråga. *ler stort*
Sen en annan grej som jag kom på! Fick ett pm från någon om hur fel jag hade om min gissning å att "kulan" kostar ju massor! Svaret tebax te personen blev till den att…. allt e relativt å hur generös man e. Vilket fint pris Ewa Kristina! *häpnar*

Hej Pendlan! Du har helt rätt.Det är "kulan" jag nämnde i den andra tävlingen.Så din änglapendel fungerar alldeles utmärkt ju…
Men herrejösses !!
Vann jag ? :-D :-D
Vad glaaad jag blev ..
Tjolahopp tjolahej !
Grattis Thelinda
Grattis Thelinda

grattis thelinda…

Ett stort grattis Thelinda.

bra

bra
Vill bara berätta att jag fått den fina kristallkulan nu 
Blev så himla glad att jag vann och ännu gladare när jag fick se den !
Nu har den en hedersplats i mitt healingrum så fler få ta del av den..
Ännu en gång .. JÄTTETACK !
//Linda

Är så roligt då saker och ting kan komma till glädje.Ännu roligare att du vart glad och nöjd/Ewa
Grattis TheLinda! :D