Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 3800 ggr
Mandire
0

Medium sökes?

Tänkte bara fråga om det finns några medium i södertäljetrakten som är intresserade av att göra hembesök? har länge velat ta kontakt med ett medium och har kollat på olika internetsidor efter någon, men utan att lyckas. Jag bor i en lägenhet i södertälje och både jag och mina vänner har varit med om smått underliga saker sen jag flyttade in i november. Skulle vilja veta om det kanske är så att det finns nånting i själva hyreshuset eller vad man säger. Har nästan aldrig varit med om att nånting har hänt i min lägenhet utan det har hänt på andra ställen i "byggnaden". Har varit med om att det mitt i natten har låtit som att någon har öppnat mina skåpluckor i köket och sen när jag har gått upp och kollat på är dom stängda, en vän sov över hos mig och när hon gick upp på morgonen tyckte hon sig se en svart skepnad (som en skugga) svepa snabbt förbi i min hall, min partner hade en gång gått upp mitt i natten och satt sig i köket och tydligt hört folk, hon tyckte att det lät som lekande barn på våningen över mig. Jag har hört VÄLDIGT tydligt en man (lät som en man iallafall) som gråtandes i min tvättstuga och ett flertal gånger hört mycket oväsen från våningen över mig mitt i natten. Problemet är bara att vångingen över mig är vinden, vilket jag inte visste först när jag flyttade in och mina vänner som lagt märke till underliga saker har då inte vetat att jag har kännt av konskigheter. Det är lite obehagligt så jag är bara lite nyfiken på att få veta om det kanske kan vara något.

Tänkte även fråga om man ska betala för sånt? Jag kan ju aldrig veta om jag betalar för ett riktigt medium eller nån som bara hittar på? tycker ni att man bara ska lita på personen ifråga?

Tack på förhand!

annemarili
0

Hej!

Jag kan varmt rekommendera Anette Bengtsson i Stockholm, hon är cert medium. Det finns flera i Södertälje och Stockholmstrakten, ett tips är att se till att få referenser på det mediumet man anlitar. Det är en hel "djungel" med tyvärr en del oseriösa människor som lurar folk.

_Anettes hemsida; http://www.anettebengtsson.com/

Lycka till och gå efter din egen intuition när du väljer medium.

Det är ju ett arbete som de utför så det är klart att dom ska ha betalt. Sen finns det ju tillfällen då de inte tar betalt.

Kram
Anne Mari_

Elisabeth-J
0

Här på mediumlistan finns det medium nära dig som säkert kan komma hem och hjälpa dig. Dem som finns på listan är rekommenderade medium som du kan lita på och angående betalning så får du fråga mediumet du kontaktar vad det kostar. Önskar dig lycka till och hoppas att du får den hjälp du behöver.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mandire
0

Jaha! :) visste inte om det där med referenser. Det är ju jätte bra, då kan man ju betala bra utan att kanske ha blivit lurad:) tack för svaren!

tarotlasse
0

I Södertälje har du ju Jörgen Gustavsson och inte långt från Södertälje har du ju Tumba där Mellissa Rasovic  finns bägge finns ju på medium listan.

Sedan finns det ju en del STHLM medium på listan också.

Bla Anette Bengtsson som jag vet gör hembesök och är jätte duktig.

Liksom dom två andra jag nämde.

Hälsningar Lasse

Mandire
0

#4 vet du om Jörgen möjligtvis har nån hemsida eller någonstans där man kan ta kontakt med honom?

skrot
0

googla på Tirips

Elisabeth-J
0

Jörgens hemsida finns på mediumlistan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mandire
0

ok, ska göra det:) tack så mkt!

Mandire
0

Nu har jag tagit kontakt med Jörgen så jag hoppas att jag får ett svar och får veta lite mer av honomGlad  Tack för hjälpen alla!

Nytorparn
0

Får du inte tag i honom kan du ringa mig ;)

Kramis Marie 073 - 610 79 81

Mandire
0

10# är du medium? :)