Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 9177 ggr
Loliviah
0

Person i trappan?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på fest igår och tog bilder under hela kvällen, på var och varannan bild var det med Orber.

Men just denna bild är det lite mer än så :p

Vad kan ni se och vad tror ni att det är ?

[mia-38]
0

Jag ser en svart skepnad i trappan.
Tyvärr kan jag inte avläsa vad eller vem det kan vara…

Loliviah
0

Okej :)

[marion69]
0

Jag ser också en svart skepnad i trappan.

Loliviah
0

En annan bild som var lite annat än bara Orber på, kanske bara jag som tycker det men ser det inte ut som en 6 a vid hon med rött :p

Loliviah
0

Nån dom ser känner något mer?:)

[marion69]
0

ja det ser ut som en sexa tycker jag också. Kan känna efter lite senare.

Ingu1
0

Något mörkt i trappan.

Loliviah
0

Okej , tack:)

vet nån generelt vad nummer 6 betyder? eller det kanske inte är något speciellt`?

Helle74
0

det  första jag kände av var en flicka…

Fantasygirl91
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag såg bara svarta skepnader i den första bilden. i den andra bilden såg jag något rött som flög. som en röd dimma.

Henke93
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

det med sexan på bild 2 tjejen med rött hår är lockig. inte omöjligt att någon lock rufsat upp sig och blir belyst av en lampa

[Northbridge]
0

En ung tjej, kanske tagit självmord - nära vän med någon på festen, som står och tittar på? Försöker vara med? Gått bort för att hon mått dåligt, trots att hon egetnligen ville leva kvar för sina kompisar?

[GIKmio]
0

Helt klart är det något där som  jag markerat med vit linje.

Rumblebee
0

Jag såg någon skuggga i trappan jag med. Fick en lite olustig känsla när jag kollade in den andra bilden.

Vad sexan kan betyda,  om det nu är en sexa, är nog svårt att säga, då det verkar finnas en hel djungel av siffrors betydelse beroende på var man tittar, t.ex Numerologi, religösa tolkningar etc.

RaGooN
1

Asså de första jag såg var en man som var påväg ner, han såg arg ut och ganska härjad asså har aldrig känt såhär men asså bilden dök upp jag såg verkligen den mannen på bilden.

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

livia11
1

intressant att denna tråd kom tbx:p :) (samma användare) .

Jag känner och tycker klart tydligt att det är någon i trappan,hade olustig känsla redan när jag kom dit så är inte förvånad vad som dök upp på bilden.

emiliefredrikson
3

Samma här, olustig känsla, rädsla rent av. En man med axellångt hår..

Galgbacke
1

På den första bilden ser jag en huvbeklädd man klädd i mörkgrå eller svarta kläder, känslan jag får är otroligt obehaglig och, som emiliefredrikson säger, olustig. Jag blir nästan rädd när jag tittar på bilden, jag känner en otroligt stark närvaro.

Galgbacke
0

(Måste säga att jag först hoppade högt när jag såg den första bilden, jag trodde det var liemannen! Jag såg den vita listen som lien, och jag tycker att det ser ut som att han har huva på sig, det kan också vara hår.)