Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 688 ggr
älvses
0

Ut ur kroppen

Jag har varit med om ut ur kroppen upplevelser innan, dock aldrig svävat iväg riktigt långt, utan mest bara vart precis ovanför min kropp. Har väldigt lätt för UKU:er.

Jag brukar känna det som kraftiga vibrationer i kroppen och sedan som en lättnad, men nu när jag låg halvvaken i sängen med min lillebror på 1 år som sov så kändes det annorlunda.

Kände av vibrationerna men i det stadiet som de brukar gå över fick jag som en kittlande/varm känsla runt solarplexus som spred sig uppåt och var varm? Det var jätte behagligt men annorlunda.
Det är precis som om jag har kvar den känslan och mår otroligt bra efteråt?!

Vad var det där för något?
Kram!

När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.

Jina.
0

Hej.

Kan var healing du fick av en av dina skyddsänglar. Så som du beskriver det låter det som det i alla fall.

www.mediumjina.se

Fjäril
0

Hej,

Jag säger som Jina, kanske handlar det om healing och att du behövde "kraft" eller rening just vid ditt solarplexus som handlar om -

Magsäcken, njurar, binjurar, mjälte, lever, bukspottskörteln, gallblåsa,blindtarmen.

SolarPlexuschakrat är det  chakra som hjäper oss att våga och att tro på oss själva. Självförtroende, inspiration, livsglädje och framåtanda. Det är vårt utåtriktade chakra som söker social kontakt, gemenskap och kommunikation med andra. Här uppstår känslan av att vara herre i sitt eget liv och gör oss mer centrerade samt stödjer nervsystemet. Obalanser i SolarPlexus visar på våra mest vanliga magsjukdomar som magsår, ont i magen, illamående, anorexia e.t.c. Sjukdomarna här har alltså med känslor att göra och ouppklarade situationer sätter sig i magen och skapar obalans.  Problem i tredje chakrat har sitt ursprung i det som rör ansvaret för den egna personen, självaktning samt överkänslighet för kritik.

Här skriver Anna-Lena lite också: http://www.anna-lena.se/aura/solarplexuschakra.html

Sajtvärd på Övernaturligt

älvses
0

**Tack så mycket båda två för erat svar!

**Fastnade för de som stod ont i magen och illamående. Haft väldiga problem med detta och även sökt upp läkare men de har ej funnit någon förklaring. Inte kunnat äta så mycket pga illamåendet och även gått ner i vikt. Hmm..

Intressant, tack åter igen för era svar! Glad

När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.

Fjäril
0

#3 Jag mår själv illa "utan orsak" titt som tätt och då brukar det hjälpa att arbeta med det tredje chakrat. Jag brukar också lägga en hand över området och visualisera hur jag renar/tar bort det som skapar illamåendet.

Sajtvärd på Övernaturligt