När jag hade kontakt...
Hej på er!
Igår så hade jag kontakt till min svärfar, vi pratade lite och han ställde frågor om massa med saker, tex vad min man gjorde på datorn, han förstod inte hur allt det där fungerar. Min man ställde också några frågor.
Men när det kom till frågan vilken sorts bil hans första var, då svarade han inte och jag kände mig jättedum att jag inte kunde säga det till min man. Det kändes så som just denna frågan hade ju kunnat vara ett bevis om att han verkligen stod där bakom min man. Men varför svarade han inte? Han bara log. Vill han inte att min man ska ha bevis? Eller visste han bara inte svaret själv? (Min man tror ju att det finns något men han är inte överbevisad än.)
Har ni varit med om nåt sånt nån gång?
Tacksam för svar!
www.mediumjina.se
Ingen?
www.mediumjina.se
Hej,
Min erfarenhet säger att de kan/vill ge "bevis", just när det gäller till anhöriga i allafall. Det handlar nog (också) mer om att ge en bekräftelse på att "vi är här".
Varför han inte svarade på vilken hans första bil var är svårt att svara på. Kanske "tappade" ni kontakten just då? Eller försök igen? Han kanske vill att ni har fler kontakter tillsammans, du och din man, med honom?
Sajtvärd på Övernaturligt
Tack för ditt svar.
Ska nog försöker igen! Hoppas att jag får de svaren min man vill ha.
Kan vara så att vi tappade kontakten just då. Jag ger inte upp iaf.
www.mediumjina.se