Avläsning/Vägledning
För er som vill bli avlästa/vägledda (eller avläsning på djur) kan lägga er önskan om detta i den här tråden.
Vi lämnar ingen garanti på att ni får den hjälp ni önskar eftersom de personer som hjälper till i dessa trådar gör det på sin fritid! Ingen bör heller känna sig förbisedd!
Krävs det läkarvård av något slag (psykisk ohälsa eller andra fysiska sjukdomar) så gå den vägen i första hand!
Be om eventuella svar via pm om du önskar så.
Tidigare tråd:
Sajtvärd på Övernaturligt
ja jag vill gärna bli avläst. Vill ha svaret på PM. 
Om någon vill får hen gärna läsa av mig. Gärna PM.
Kommer ge bekräftelse på det jag får :) Hojta om ni behöver bild.
Tack!
/Gustav
Vill gärna bli avläst… ger såklart feedback:-)

Jag vill gärna bli avläst.
Kramis.
mitt kärleks liv börjar bli väldigt kompliserat.
och jag undrar om någon vill hjälpa mig att se min framtid i detta området?
PMa gärna
Hej
Jag skulle gärna vilja få vägledning.
Står inför ett stor val ska vi flytta eller bo kvar. Jag har fått ett jobb 20mil i från där vi bor idag, att flytta innebär också att mina barn måste flytta. Min man kan ta med sig jobbet så det är inte något problem.
Snälla hjälp
Om ni läser den tidigare tråden (se länk högst upp) så finns där ett par medlemmar som har erbjudit sig att öva.
Jag känner mig så fruktansvärt ostabil rent mentalt. det är 2 killar som verkligen tar all energi som jag skulle behöva till mig själv eller till mitt arbete.Den ena dejtade för 1,5 vecka sen & hos honom glömde jag sen min hemnyckel. Han hörde av sig en vecka senare & berättade att den fanns där. I fredags. Jag har fortfarande inte fått tillbaka nyckeln, nu skyller killen på att han är sjuk, men att vi ska höras när han piggnar till, då hade jag gett honom ett ultimatum, att träffa mig & lämna tillbaka nyckeln eller gå till mitt bostadsbolag & lämna nyckeln där & att han skulle höra av sig. Då hade jag nog skickat 5-6 st sms utan svar. Tydligen så vill han träffa mig igen för att lämna tillbaka nyckeln, men den här killen bygger verkligen bon i huvudet på mig. Är detta ett spel han kör med, är han verkligen sjuk så som han säger osv. Det känns otryggt. Jag känner honom inte alls. Jag har verkligen ställt till det. Andra personen är en annan kille som jag träffade. Han sa sig vilja träffa mig igen & ditt & datt & enligt honom själv så är inte han en person som säger så, om han inte menar det. Men nu har det varit tyst från honom. Vad händer?! Varför har jag sånt oflyt i mitt kärleksliv? Jag vill ha min energi & positivitet tillbaka.. Just nu känns allt rätt dystert.Någon som kan vägleda mig lite rent allmännt?
*Kärlek & lycka*
Vill någon läsa av mig? :) älskar att bli avläst!
Kramar på er!
Evangelisternas pipiga skrifter,
Evanhelium.
Hejsan!
Det var ett bra tag sedan jag var inne här på fokus på grund av personliga skäl. Men nu är jag tillbaka ocj fortsätter gärna att "öva" om det är någon som vill bli avläst!
Har dock märkt att min starkaste sida är att läsa av eventuella foton av hus och dylikt där det varit nån slags aktivitet.
Men skicka gärna ett meddelande, jag övar så mycket jag bara kan, på det mesta!
Mvh MM
#14 du får gärna läsa av mig =)
*Kärlek & lycka*
Har aldrig blivit avläst innan. Vill gärna bli avläst och få lite vägledning. Känner mig lite förvirrad. Både i kärleken och framtiden. Skicka gärna svar PM:) Tack på förhand!
Jo, det är så här att jag har nu varit tillsammans med en kille (ett år äldre än mig) i 5 månader. De första månaderna var otroligt bra, som alltid. Men nu de senaste månaderna har jag sett att han pratat väldigt mycket med andra tjejer via facebook och skype, men att han sedan tagit bort konversationerna när han träffar mig. Det har hänt ett X antal gånger, men jag får samma svar varje gång. Något i stil med att "nej, det har jag inte gjort" "Jag skulle aldrig göra något sånt mot dig".
Det konstiga då är att allt är bra när vi är med varandra, men när vi är ifrån varandra blir det "såhär".
Det jag vill komma till är att jag nu har börjat tvivla. Min mage/mitt hjärta tvekar på om det är det här jag vill…. medans min hjärna säger att jag ska fortsätta.
Jag känner dock att jag inte känner honom på riktigt, att det är inte "han" jag blev förälskad i.
Jag har alltid varit duktig på att kunna "känna" vad som ska hända osv… men allt det har blivit som bortblåst… och ber nu om hjälp.
Vad tror eller känner ni om mig? Hur levde jag i mitt förra liv? hur var jag och på vilken tid levde jag? Kram på er! (:
Jag vill gärna bli avläst/vägledd…helst via pm. Jag har fått en inbjudan/erbjudande och vet inte hur jag ska ställa mig i detta. Tacksam för hjälp!

Hej
Vill gärna bli avläst/vägledd. PM:a gärna svaret.
Tack på förhand
Andrea
Hej hej! Jag skulle jättegärna vilja bli avläst eller vägledd och få svar via pm :-) Varma kramar Lisa
Jag är just nu i en svår fas i livet och jag skulle vara väldigt tacksam om någon vänlig själ skulle vilja försöka att ge mig vägledning… Healing skulle jag åxå tacksamt ta emot då jag har en del bekymmer… Tänker att någon som vill öva kan göra det på mig :) Skriv via pm iså fall
Se inlägg #14 skrivetav MammaMalin333

hejsan
skulle bli glad om det va någon här inne som skulle kunna hjälpa mig med att hitta min dotters cykel och nycklar??¨
skicka pm
Hejhej igen, skriver här utifall att qdem flesta börjar vara här istället si och så (skrev i den tidigare med). :P
Jag ber om lite vägledning? Skulle vara hjärtligt tacksam om man fick lite!
**Svara helst i PM!
**
Ha det bra och kramar. :)
Var finns min katt ?
När jag var runt tio års åldern gav min mamma bort min katt av personliga anledningar. Vi har inte hört av dom som tog min katt, någon som kan läsa av bilden och känna vart han finns ? Om han lever ? Hur han har det ?
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Hejsan. Här kommer min bild på min gamla hund. Ni får gärna försöka läsa av hur han dog och varför, ni får gärna gissa hur gammal han blev och vad han hette.
Lycka till :)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Vill väldig gärna bli avläst! Behöver lite vägledning.
En sådan otroligt stilig hund, mausan
Tack, det tycker han själv också! haha 
@ the gym
Jag skulle också vilja bli avläst eftersom jag har fått höra av så många att man ej kan göra det på mig och då är min andra fråga varför kan man inte? Gärna via PM, tack
Blir gärna avläst :-)
Hej!
Jag har inte haft det lätt med kärlekar i mitt liv. Jag önskar mig en livskamrat. Kan någon läsa mig? Vet inte vad det innebär. Hjälp mig i alla fall med detta.
Skicka ett privat meddelande.
Om ni får till er något över mitt liv så skriv det!
Hejsan,
Läs gärna av mig :-) Jag skulle verkligen tycka det var spännande och inspirerande !
Kram Anneli

Hej
Vill gärna bli avläst..Man undrar ju om de finns Hopp eller om de är kört..
Ni får skriva här..Kram
Hej!
Jag skulle gärna vilja bli avläst eller spådd….tveka inte att skriv till mig…
Hälsningar/ ellan
Blir alldeles förtrollad av dina vackra ögon!!
Känner mig stark när jag tittar på dig.. samtidigt inte?
känns som du ofta gör dig mindre än vad du är?
du är ju jätte stark! tveka inte på det!
Du är en väldigt andlig person och du går mycket på dina känslor och har mycket tankar och funderingar.. men du lyssnar dåligt på din intuition;) den tycker jag du ska öva upp lite.. det hade gjort dig gott!=)
du är så väldigt duktig på att ge andra råd och jag ser att du gillar det.. men du lyssnar sällan på dina egna råd.. även fast du vet att du borde!?;)
ser att du haft lite tufft bakåt (vem har inte det) .. men många reser sig och går vidare.. men det känns inte riktigt som du har gjort det..
känns som du har tagit på sig själv skulden för saker som gick snett.. att du förtjänade det? och lever kvar i tron att det är så.. du ska vara sån? hoppas du förstår?
det är iallafall fel!!!!!!! du förtjänar det bästa och försök se hur bra du är!!
nu börjar jag undra om det är därför du sätter på dig den här "svaga rollen".. för att slippa hamna i en jobbig situation igen? kan ha fel!
ser att du är lite av en materiallist.. du älskar vackra kläder och ting.. och jag tror ditt hem är alldeles underbart inrett, med mycket kärlek och omtanke.. du har ett öga för hur saker ska vara och inte för att det ska bli vackert och fint.
du är en underbar vän .. och du tar alla som står dig nära under dina vingar (där är du stark).. du ska veta att du är älskad!! och uppskattad!! du är en fin människa!!
Jag vill gärna då jag misstänker att det är nåt här hemma hos oss :) Vad behöver du veta/ha från mig?
Klart det finns hopp!!!
vet inte vad detta handlar om.. men jag läser in dig och känner så här.
känner mig olycklig och har en önskan om att bli älskad och accepterad av omgivningen.. men du. man måste ta åt sig det man faktiskt får från omgivningen=)
känns nästan som du blundar för det som faktiskt är bra runt dig? lite för rädsla över att själv behöva ta ansvar för dina egna handlingar?
känns som du gärna vill att andra ska komma in och välja åt dig och ta ditt ansvar frammåt. detta är nått du måste öva bort, du kommer växa otroligt och din självkänsla som nästan känns som bortblåst kommer sakta men säkert byggas upp igen.. men börja med att se det positiva runt dig!!
du är en fruktansvärt varm och go människa.. har lust att kalla dig mamma;).. känns som du har lätt att ta fram din "mamma sida"
får upp att det kommer in nått nytt i ditt liv snart? kan handla om nytt jobb/boende eller t.o.m ny relation?
känns väldigt oväntat men ack så välkommet.. detta är vad du vill!
stor kram
Wow! Vilken träffsäker och tankeväckande avläsning. Jag är mycket imponerad och jag blev alldeles rörd när jag läste dina fina ord. Tack! Jag tänkte komma med lite feedback och kommentarer.
Blir alldeles förtrollad av dina vackra ögon!!
Tack snälla, jag tycker själv om mina ögon.
Känner mig stark när jag tittar på dig.. samtidigt inte?
känns som du ofta gör dig mindre än vad du är?
du är ju jätte stark! tveka inte på det!
Du anar inte hur rätt du har här. Jag ska försöka tänka på det.
Du är en väldigt andlig person och du går mycket på dina känslor och har mycket tankar och funderingar.. men du lyssnar dåligt på din intuition;) den tycker jag du ska öva upp lite.. det hade gjort dig gott!=)
Mitt i prick igen! Jag vet att jag är dålig på det och har bestämt mig för att försöka öva upp det snarast.
du är så väldigt duktig på att ge andra råd och jag ser att du gillar det.. men du lyssnar sällan på dina egna råd.. även fast du vet att du borde!?;)
Jepp…
ser att du haft lite tufft bakåt (vem har inte det) .. men många reser sig och går vidare.. men det känns inte riktigt som du har gjort det..
Mm det har varit en lång väg att resa och än är jag långt ifrån framme. Varje gång jag rest mig har nästa sak kommit så jag hamnade lite väl långt under ytan till slut. Då kan det vara svårt att hitta tillbaka.
känns som du har tagit på sig själv skulden för saker som gick snett.. att du förtjänade det? och lever kvar i tron att det är så.. du ska vara sån? hoppas du förstår?
det är iallafall fel!!!!!!! du förtjänar det bästa och försök se hur bra du är!!
Det stämmer också. För att både jag själv och andra talat om för mig att det är så. Jag ska försöka följa ditt råd.
nu börjar jag undra om det är därför du sätter på dig den här "svaga rollen".. för att slippa hamna i en jobbig situation igen? kan ha fel!
Jag har aldrig tänkt på varför men det kan ligga nånting i det…
ser att du är lite av en materiallist.. du älskar vackra kläder och ting.. och jag tror ditt hem är alldeles underbart inrett, med mycket kärlek och omtanke.. du har ett öga för hur saker ska vara och inte för att det ska bli vackert och fint.
Haha, ja det gör jag
När jag har vackra saker (inte att förväxla med dyra saker) omkring mig mår jag bra. Gärna sånt med historia eller personligt värde. Och om jag tolkar ditt sista påstående rätt så ja, när sakerna står "rätt" upplever jag en stor harmoni och kan verkligen slappna av.
du är en underbar vän .. och du tar alla som står dig nära under dina vingar (där är du stark).. du ska veta att du är älskad!! och uppskattad!! du är en fin människa!!
Tusen tack från djupet av mitt hjärta för dessa fina ord. Jag glömmer ofta det här och vet om det. Du ska veta att jag har tagit till mig alltihop!
Kill all my demons, and my angels might die too
Rosegarden
Läste avläsningen av Luxuria. Du är så träffsäker, duktig. Vet det själv sedan du gjorde en avläsning av mig. Det stämde till 100%. Ha det bara allt gott Rosegarden och tack än en gång för att du tar dig tid med oss som behöver vägledning. Kram, kram.

Tack Goa Rosegarden
känner mig olycklig och har en önskan om att bli älskad och accepterad av omgivningen.. men du. man måste ta åt sig det man faktiskt får från omgivningen=)
Yepp..Känner mej väldigt olycklig men pga ett stort intresse jag har fått lägga ner som jag bara älskar,vet inte hur jag ska ta mej ur de bara..Man har krupit in i sitt skal..
känns nästan som du blundar för det som faktiskt är bra runt dig? lite för rädsla över att själv behöva ta ansvar för dina egna handlingar
Stämmer väldigt bra,ser inget positivt just nu.Har förväntat mej att någon ska ge mej "Sparken" för att skärpa till mej men jag MÅSTE ta tag i de själv..
känns som du gärna vill att andra ska komma in och välja åt dig och ta ditt ansvar frammåt. detta är nått du måste öva bort, du kommer växa otroligt och din självkänsla som nästan känns som bortblåst kommer sakta men säkert byggas upp igen.. men börja med att se det positiva runt dig!!
De här ska jag jobba på
du är en fruktansvärt varm och go människa.. har lust att kalla dig mamma;).. känns som du har lätt att ta fram din "mamma sida"
Man pysslar om andra och gråter bakom stängda dörrar..
får upp att det kommer in nått nytt i ditt liv snart? kan handla om nytt jobb/boende eller t.o.m ny relation?
känns väldigt oväntat men ack så välkommet.. detta är vad du vill
JAAAAAAAA..Jag längtar..lovar att återkomma..Stämde såå bra..Tack än en gång..KRAM
Tack vad rara ni är! och lär mig så mycket av eran feedback! underbart!
jag fortsätter.. tar några då och då.. =)
Jempa: du har möjligtvis inte ett kort med färg på dig själv? jag vet inte varför jag ber om det.. men jag kände starkt att det inte kommer bli bra utan färg?haha jätte konstigt,…men jag följer min känsla=)
Jo det kan jag fixa :) återkommer snart..,
Någon som vill öva genom att skriva det första ni får upp om mig?
Kan ju vara allt om hur jag ser ut, min ålder, hur min familj ser ut, mitt hem, etc.
Alltså det kan handla om vad som helst, men skulle vara spännande att se om något stämmer av er "första känsla" om mig. :)
Hej, jag skulle bli mycket glad om någon vänlig sinnad själ vill ta sig an en avläsning av mig. Skicka gärna mail. Ger en bild om det behövs. :)
Hejsan! Jag har aldrig blivit avläst förut så hoppad nån har möjligheten till det. Skriv i pm tack :)
Jag har ett speciellt halvår framför mig. Någon som får upp ett budskap eller någon slags vägledning kring det?
Svara via PM. Tack!
jag har minnen från andra världskriget, två gånger har jag fått höra att jag levde i andra världskriget, men inte fått höra några bevisliga fakta ställda mot väggen. lixom ja vill få sinnesro och gärna kunna hälsa på min grav. får jag ett namn så får ja reda på ganska snabbt om det var jag. för jag typ vissa starka minnen, men vet inte vad jag ska tro. så om de finns nån seriös så tveka inte höra av er!!!!!!!!
Take your time
Jag skulle gärna vilja bli avläst. Det spelar ingen roll om det är PM eller öppet. Kan lägga upp bild om det blir lättare.
Hej.
Jag har haft stor otur när det gäller att skaffa barn. Jag förlorade först min älskade son i PSD och sedan har jag fått tre täta missfall. Kan någon se om jag någonsin får behålla mitt barn? Är det så att min döde son hälsar på mig ibland? Jag har känt hans närvaro någon gång, precis som att han har varit bredvid mig i sängen. Känns märkligt och tryggt på samma gång.
Jag hade uppskattat om någon hade försökt läsa av mig. Antingen att ni skickar det i PM eller här. Om ni behöver bild så skickar jag det gärna.
Kram

Någon som kan läsa av mig?
Undrar så mycket om vi får fler barn, har försökt över ett år nu? Har en liten på 2 år som vi tänkte skulle få ett syskon..
hej hej!
Jag undrar om någon skulle vilja läsa av eller spå mig lite om min framtid med den killen jag precis träffat. Vi har inte direkt hamnat i nåt kärleksrus eller så men jag vill ändå veta hur det ser ut i min kärlek framöver, ska jag börja läsa den där distanskursen till våren samtidigt som jag pluggar vidare på mitt vanliga program? ja om framtiden egentligen… hur ser det ut?
skulle vara väldigt tacksam om någon ville prova. =)
Visste inte riktigt vilken grupp jag skulle lägga det under så jag la det under övrigt.
Bara för att något är och alltid varit betyder inte det att det är rätt.
Jag är i stort behov av vägledning. Det går en kille i min klass som jag har varit kär i i snart två månader. Jag vågar bara inte ta initiativet att t.ex skriva till honom på fb. Därför: är det någon här som kan hjälpa mig och se om han känner något för mig också? Skriv svar här eller PM snälla! :)
hej!
Finns det någon här som vill läsa av mig.. jag har haft en jobbig tid i mitt kärleksliv och har pendlat mellan att ge upp och satsa allt. En berg och dalbana som är väldigt jobbig då jag har de starkaste känslor för honom. Jag vill så gärna få det att hålla men har oxo svårt att få hans tillit. Då vi kommer i en kris drar han sig för sig själv och jag bör väl vänta ut han men krisar själv ihop då. Han får hemlängtan då han är hos mig och vill ha mig mer hos honom, är det rätt? behöver ni bild??
Har bytt nick från Jempa80 till detta och vill fortfarande bli avläst :)
Vill gärna bli avläst. Nyfiken på hur det ser ut med mitt arbete närmaste framtiden.. Tack!!
Hej!
Om någon skulle vilja läsa av mig, så vore jag tacksam. Jag skickar gärna en bild i PM.
Hej!
Jag är i ett desperat läge - skulle någon vänlig själ vilja läsa av mig? Det finns en hel del att titta på, både ekonomi, jobbsituation och kärleken.
PM:a mig, så skickar jag bild/-er.
Hej!
Jag skulle väldigt gärna vilja ha en avläsning. Har någon på besök. Har precis fått en avläsning som jag inte rikigt förstår, men vi är inte riktigt klara än.
Om nån vill läsa av mig ger jag självklart feedback och diskuterar. PM eller mailkontakt, skickar bild. Min ena unga dotter är extra mottaglig så jag ber om skydd för henne innan, så att det inte glöms bort.
/Lillianna
~ Lillianna ~
Hej finns det någon som kan läsa av mig?
Mitt liv känns som en ända röra och jag kan inte se någon bättring
.Pm gärna svaret.Kram Monica
Hejsan
Blir innerligt tacksam om någon vill läsa av mig?
Har bild i mitt fotoalbum (kunde inte ladda upp här???)
Pm mig gärna svaret.
Janette

Är det någon som är intresserad av att läsa av mig? PMa gärna. Skulle gärna vilja.
/ Maria. med-arbetare på Sommar

Om någon har lust ork läsa av mig har en specifik fråga Pm gärna:) så skickar jag bild/info osv:))
#86 Spiritinthesky,
Vad har hästen gjort på höger framben? Dvs inte på benet utan i muskulaturen som hjälper hästen inne i kroppen att röra på benet på ett naturligt sätt? Det är som att hästen tvekar att vika upp höger framben eftersom det gör ont när den ska utföra den rörelsen. Skadan verkar ha funnits där en längre tid. Det är speciellt märkbart när hästen ska hoppa över ett hinder vilket den inte vill när det fungerar på det här sättet med rörselen i höger framben. Är det detta du åsyftar med din fråga?
#99 du är inne på rätt spår. Jag pmar dig.
Isa Aronsson
www.stallequino.se
Hej,
Jag står inför ett stort val och har nog aldrig varit så tveksam över vilket val jag ska göra… Jag är gift och vi har båda barn sedan tidigare äktenskap men inga gemensamma..
Ska ge bakgrunden först, jag är 35+ och försöker sluta röka och har haft problem med blödningar i några år.
Hos Gynekologen får jag först veta; tål inte ps-pruta, spiral eller minipiller och får två val, sterilisering eller sluta röka. Sluta röka är givetvis mitt första val, men man kan ju aldrig på förhand säga hur bra det går!! (tyvärr rökt i många år.. )
Men den senaste tiden har jag varit väldigt osäker.. En fråga som går runt i mig hela tiden..
Ibland vill jag så gärna ha ett gemensamt barn.. Ska vi eller ska vi inte.. Väger för och nackdelar…
Finns det någon som skulle vilja ge mig råd, vägledning Vilken väg ska jag välja?
Svara gärna via PM! Tacksam för hjälp!
Jag skulle vilja ta tillfälle och tacka brusida för sin avläsning av mig.
Du är verkligen duktig. Och jag uppfattar dig som en otroligt vänlig och omtänksam själ.
Kram!
//Imke
Those who don't believe in magic will never find it 
#102 Jag känner att oavsett om ni vill skaffa ett gemensamt barn eller inte, så bör du sluta röka. Sluta röka så löser sig resten :)
imke! Tack så mcket för de snälla orden!!! :)
Kram
Någon som vill läsa av mig? Skicka gärna ett meddelande i så fall :)
Tack på förhand!
Önskar bli avläst! Om någon har tid och lust!!!
Skicka gärna i PM
Stort tack på förhand!!!
Hej blir gärna avläst om det är någon som vill. Skicka gärna pm. Tack på förhand // Misa.R
Vill bli avläst!! Snälla hör av er!
MVH/Emilie
Försöker en gång till! Jag är fortfarande förälskad i en kille. Jag vågar inte säga något pch vet inte vad jag ska göra. Kan någon hjälpa mig lite med vägledning? PM eller här spelar ingen roll! Hej så länge!
Vill gärna bli avläst om någon har tid och lust :)
Skicka gärna Pm i såfall.
Stort tack på förhand.
Mvh Lisa
Hej ni får gärna läsa av mig. Hur det kommer gå för mig i morgon:)
skriv gärna pm tack
Den som vill får gärna läsa av mig. Skicka PM. Jag kan skicka bild om så önskas.
/Tora
Hej igen, jag vill gärna bli avläst.
/M
Hej vad bra att jag hittade det här! Skulle behöva hjälp från någon med att läsa av min hund som det hänt något speciellt med. Hör gärna av er via pm så kan jag skicka bild :) Är jättenyfiken på det här!
Skulle gärna se att nån skulle läsa av den här hästen, hur han har haft det tidigare i livet och så lite almänt, om han trivs och liknande?
Skulle även vilja ha lite hjälp med en "fråga"
Kommer jag få kontakt med denna hästens tidigare ägare och isfl när/hur vid vilket tillfälle?
Alla som kan eller vill träna är varmt välkomna att göra ett försök! :)
Är det någon sötnos som känner sig manad att läsa av mitt kärleksliv?
Har en specifik fråga också!
Behöver inte vara privat.
Kram!
Vill gärna bli avläst, har så mkt oroligheter som jag vill få svar på.
#122 obs jag är inte utbildad eller någonting, känner ibland.
Men spontant när jag ser bilden så ser jag en jätteglad kille som sitter och växlar med att mumsa mat och springa omkring. Väldigt glad och väldigt glad i dig.
Personligen tror jag inte att man måste tända ljus för de döda, de vet och han vet att du älskade honom ändå. Och han känner sig inte övergiven, för han har gått vidare och lever loppan med alla andra han älskar.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
#123 Åh vad glad jag blir :') Tack för hjälpen ♥
#119 skrivet av ponnyfotot
Hej! Innan jag törs prova läsa av så undrar jag om hästen är ca 14 år gammal?
#125 han är ca 17 (född 1996)
Någon mer som vill avläsa min hamster?
#125 han är ca 17 (född 1996)
Då är jag nog på fel spår tror jag!
Om det inte hände något speciellt när han var 14 år!
Men om jag ska gissa på hans blick så har han haft det både jättebra och mindre bra innan, ser avslappnad ut nu!
Jag skulle vilja bli avläst, har aldrig blivit de innan..
vet inte rikrigt vad jag vill i framtiden o hur jag mår innerst inne finns de någon som vill ställa upp så skriv i pm.. skulle va sjukt snällt =)
Kärlek! Den kan göra dig tokig på många sätt…
Ngn som vill ge mig en hint? 
Önskar bli avläst! Mycket som händer i mitt liv just nu, skulle behöva vägledning! Hoppas det är någon som har lust!!! Gärna svar i PM! Tack på förhand!