Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 427 ggr
eggebanroth
0

varför älskar flygorna

mig ?

eggebanroth
0

Om det sitter en person med mig, är alla flygorna på mig medan den andra får vara i fred. Har ibland tänkt ursaken till detta, kanske ngn kan hjälpa mig veta vad som sker. Så är det med livet oxå. Det är alltid jag som är skyldig oavsett om jag varit på plats eller ej. Hah  hah det var han som gjorde det, får jag ibland höra…

lightseeker
0

Ta inte åt dig skulden, om du inte är skyldig, tänker jag då. Skicka omedelbart tillbaka det till den som säger så, med en kommentar typ: varför säger du så, vill du bara ta bort fokus från dig shälv, eller känner kanske Han sig skyldig.

eggebanroth
0

Det hände förresten senast Söndags en helt främmande människa ville prata med mig via Msn, ville tvunget växla några ord. jag menar det var mitt på natten o känner mig en smula trött. Du kan kanske återkomma dagen därpå. När jag öppnar postlådan ser jag till min förvåning ett mail ifrån personen. Hon ska polisanmala mig för att jag skickat enn massa postaddresser osv. Jag tänker , inte nu igen jag gav från mitt hjärta men var för trött, detta var belöningen för det.

Självklart ska man inte ta skulden för det. Men det är märkligt hur det är återkommande. Jag känner mig lycklig o vill leva i fred med alla. Även med flygorna men saken är det fins saker som inte kan förklaras varför JAF FÅR SKULDEN så ofta .

Karmatarerskanise
0

vad är flygorna?

Prizma_o_Kristall
0

Det där med flugorna (jag tror det är flugor du menar). Alla har v olika kroppsdofter. Dem kan säkert också dras till personer med parfym på sig, så att dem luktar kanske blommor.

Men kroppslukter är olika från person till person, tex myggor gillar vissa personer mer än andra. Det är samma med fästingar, dem gillar vissa men inte alla. Jag har tex en klasskamrat som är högt älskad av dessa små kryp, medan jag har bara haft ett par stycken genom mitt liv hittills. Så det är olika, gäller säkert även flugor.

Och till sist: Ta inte åt dig om du vet att du är oskyldig! Ignorera istället enligt mig, då tröttnar dem som håller på till slut…

Kramar//Carro

mosterMimmi
0

eggebanroth , har du tänkt på att duscha när flugorna är på dig!Flört

det kan ju vara så att du var skyldig i förra livet och att nu betalar du tillbaka priset för att få uppleva det att bli oskyldigt anklagad hela tiden. När du verkligen har erfaret det så slipper du det.

Karmatarerskanise
0

Haha, där ser man. Trodde det var ngt andligt väsen ;)

eggebanroth
0

det kanske är ett andligt väsen. Men om man nu menar insekter som flyger, bla flugan mm. Det som Mimmi här säger låter vettigt även om man nu inte ska döma i förhand. Är positivt överaskad att du kunde se poängen i min andemening. Ditt svar ger mig dessutom lugn.

kram

Tuva-Lena
0

Och här har du en som är förföljd av "muggorna" - alltså myggorna. :) Sitter vi ett gäng ute en kväll och fikar eller grillar, så nog fasen är det mig myggorna skall svärma kring! Dom ääälskar mig! Vet inte vad det kan vara för speciellt med mig, nog för att jag är en stor djurvän, men vid muggorna/myggorna har gränsen för länge sen överskridits. Så du är inte ensam, fast myggor är lättare att "klappa till".. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tita
0

O jag av vatten loppor =)

är full i vattenloppsbett från midsommar, kommer inte visa mig på en strand efter detta =(((

ska jag bada mer i år så blir det på natten när INGEN ser mig =(

SusanneStromstedt
0

Hm….när det grillas är alltid all rök på mig!Jag flyttar på mig,så gör röken också.Det slutar med att jag måste sitta 20 meter från grillen…

SEViking
0

Gomorron

Varför eldröken drar sig till en viss människa hela tiden har jag hört andra historier om. Generad

SEV

skruttan31
0

#12 vad för historier?? nyfiken,, *s'

SusanneStromstedt
0

Nu blir jag också nyfiken…

Kanske jag lär mig nåt om mig själv?Fundersam

SEViking
0

Det sägs att röken dras till den som är pilskast

SEV

skruttan31
0

#15 *asg*,, så de är de som är felet,,  får väl se till o ha med mig iskuddar o ha innanför västen nästa gång,, så jag slipper röken,,

SEViking
0

*smile*

Ja, man får ju se till att förbereda sig väl så man inte skämmer ut sig alltför mycke när man blir bjuden att dela eld med någon.

SEV

skruttan31
0

fast rätt mysigt o dela eld med någon,, så få röken på sig kanske inte är så dumt ändå,,  ska nog lura gubben min till en grill kväll någon dag,,  *slickar mig om munnen*

SusanneStromstedt
0

Åh,ha ha ha!Det brukar sambon säga till mig när jag står mitt i röken!Flört

mosterMimmi
0

scouterna säger att det alltid ryker på den som är gnälligast. Jag satt och gnällde över att det ALLTID rök på mig vid en harjaktsällskap då sa gubbarna det som SEViking berättar i #15 och sedan klagade jag inte mer och gör det ju aldrig mer hur mycket det än ryker på mig!

SEViking
0

Hepp

Tycker det verkar som om ni redan visste

SEV