Orb eller vad?
Jag tog ett foto på hunden häromdagen, o fann till min förvåning något som jag först trodde var damm, men på nästa foto är inget liknande. Finns det ngn här som ser vad det kan vara?
Vi har, antar vi iaf, besök i stallet, men vet inte om det är inbillning eller vem det är som öppnar och stänger dörrar…
Tack på förhand
/marie
Den är väldigt bestämd i sin form, så jaa jag ser det som en orb =)
Fick en känsla… Väntas det smått i er närhet?
Ja det var precis som jag åxå tyckte, den är så tydlig, ett dammkorn eller snöflinga ser inte ut sån.
Men vad är egentligen en orb? har inte riktigt förstått det. 
#2 inte vad jag vet….tror inte det.
En orb är en energi/ande från en annan frekvens/dimension. De är livsformer som kan vara den mänskliga själen eller kvarvarande energi från de som har gått över till andra sidan.
Japp, det är en orb det :P
Otroligt fin hund också :)
#5 Ok, tack, sökte lite mer om det och fick fram det med :) Undra om det är ngn man "känner" eller om det är någon från gården sen gammalt.
#6 Tack, ja han är fin, lillkillen ;)
åhhh va jag är nyfiken på vem som besöker oss här! Ibland undrar jag om hundens ser ngn/ngt, för han ställer sig o morrar o skäller utan att det är ngn utanför emellanåt.
(vi bor alltså enskilt)
/marie
Djur känner in andarnas högre frekvenser och reagerar på det. Ofta är det någon närstående som beöker oss men eftersom du bor ensligt och i ett äldre hus finns det mycket energiminnen efter dom som bott där tidigare. Måste vara på plats för att känna in vem det kan vara.
Ok, man kan inte känna av ngt via fotot då alltså??
Ingen som "ser" något?
Tack ändå för era svar
Och Hoppas ni alla får en riktigt
God Jul
/marie
Fin bild.. o tittar man ordentligt så ser man att det är ett hundhuvud i bilden.Liknande det på Fotot.
Fint.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja, det blev likadant i alla rum ;) Lite scary men jag kände inget obehag så jag va bara lugn :) Men det va lite "chockerande" när man bara ska ta kort och man inte får bort "dimman" från handen :P
Ja det har ju bott några hundar här före oss, och som även är begravda här, så det är väl inte omöjligt :)
Go fortsättning alla
/marie