Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 475 ggr
Absolutpea
2

Hittat mitt present kort!

Hej! Jag skrev på borttappad tråden att jag hade tappat bort min presentkort. Jag var frustrerad och har letat flera dagar. Idag har dom 50 % på hööks och ja behövde verkligen present kortet. Så då sa jag högt "snälla, kan någon hjälpa mig hitta mitt present kort. För jag vill verkligen ha det, så vet du var den är. Visa mig." Och jag har känt av någonting om kvällarna jag har mått dåligt, oftast blir jag kall på. VISSA partier, eller typ kall svettas jag. Så jag letade en stund, när jag gick in i mammas rum för katten gick in dit så jag tänkte gosa lite med henne så var böckerna som låg på hennes stol lite ner rivna, jag plockade först bara upp dom, men sen så kände jag att jag var tvungen att leta och där låg det. Bland böckerna, det sjukaste är att jag har letat bland dom böcker tio gånger innan, noggrant och så. Gud vad glad jag blev! Sa tack och allting. Tror ni detta var en ande eller något som hjälpte mig? :)

Fjäril
0

Hej, Vad roligt att du fann det :) Just precis som du gjorde, att be högt om att finna det man söker, brukar "faktiskt" hjälpa. Det fanns (säkert) någon med dig och vårt undermedvetna brukar också hjälpa till :) Shoppa på :)

Sajtvärd på Övernaturligt