Märklig upplevelse
Jag ville ta kontakt med mina vägledare, så jag gav det ett försök. Jag satte mig ner i min soffa med fötterna på marken och slappnade av. Tänkte mig ett sken som steg upp ovanför mina fötter, och så bad jag mina vägledare att jag endast vill ha god energi med mig och att jag vore oerhört tacksam om de svarade på en fråga. Då fick jag en märklig känsla i benen, som om de domnade bort. Kändes lustigt och kunde ej röra på dem. Hade tagit fram ett papper innan så då skrev jag "kommer 2013 bli ett bra år?" Då kände jag en bra känsla och tolkade det som ett ja. Tackade sedan vägledarna och återfick 'känseln' i mina ben. Nu efteråt känner jag en pirrande känsla i vaden/foten och känns lite lustigt… Lyckades jag?
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Hej Duvethon,
Det låter som om du gjorde rätt (eller rätt och rätt, det finns väl inga fel) och fick kontakt med någon. Lita också på din känsla.
Vad gäller "domningar" i benen/kroppen kan det kännas så när man får kontakt eftersom det är din "själ" som kommunicerar (kan man säga). Är då inte kroppen redo kan man uppleva den känslan.
För att undika det och som nu i ditt fall ta "bort" det rekommenderar jag att du jordar dig. Tips om det finns i vår "Hjälptråd" till vänster.
Sajtvärd på Övernaturligt
#2 Tack så mycket! Det ska jag göra. :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.