Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1313 ggr
Krissegy
3

Budskap?

Hej

Jag måste bara berätta en as häftig sak som hände idag :), jag var nere i stallet och mockade ut boxarna. Och då bad jag till min ängel och sa att han skulle skicka en låt med ett budskap. Då sätter jag på radion och det är lite reklam. Sedan hackar det till på radion (de blir dålig siglal). Sedan kommer en låt, låten hette "Fix You - Coldplay" Om ni lyssnar på låten på youtube, så lyssna på vsd texten förmedlar. För mig var det verkligen ett budsap, inte slumpen.

Vad tror ni?

What we think, We become

lenjon1
0

Du ska lita på det du får till dig. Och du fick vad du bad om. Visst är det underbart. Kram

Fjäril
0

Härligt! Eftersom du uppfattadet det så, så var det så.

Jag minns speciellt en gång när det hände mig - en låt spelades två gånger med de orden som jag behövde höra (på två olika radiokanaler). Det är fantastiskt! Oavsett vad det är som gör det, så betyder det mycket.

Sajtvärd på Övernaturligt

Krissegy
2

De orden som tilltalade mig mäst var, "you come home, in light", och "nåt med du har gråtit så mycket … Så underbart, egentligen hur de komuniserar till oss. Det känns så bra :D

tack för väldigt bra svar :*

-kram

What we think, We become

Fjäril
0

Ja, det kanske var det du behövde höra?

Jag minns att jag kände mig ensam den dagen och var på väg på ett stort uppdrag och undrade vart min/mina vägledare höll hus - just då började de spela Chris Medinas "What are words" och orden där han sjunger om att han står vid hennes sida och alltid ska hålla sin ängel nära, gick rätt in i mitt hjärta. Speciellt när den spelades precis efter. Jag behövde höra att jag inte var ensam.

Sajtvärd på Övernaturligt

Krissegy
0

Ja det är precis det jag menar, såå häftigt. :))

-kram

What we think, We become

Annoa
1

#0 Vad kul att du får vara med om sådana här budskap, jag har inte varit med om sådana saker men jag brukar prata med min ängel när jag känner mig nere. Det är så häftigt vad som finns efter detta liv, vi behöver liksom bara vänta tills tiden är inne.

Kram :D

Annoa
1

#0 om du vill prata så är det bara att messa mig jag får vibbar av att du mår dåligt.

Kram, :)

Krissegy
0

Ja  jätte gärn, mår piss. Skicka ditt nummer i pm

Kram :)

What we think, We become

Annoa
0

#8 ja men kan vi messa på chatten?

Kram :)

Krissegy
0