Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 5465 ggr
camilla85
0

Medium nära sala trakterna?

Hej jag är ny här och har alltid varit väldigt nyfiken på andar/spöken. Jag har varit med om väldigt mycket själv fast det var mer och på ett annat sätt när jag var lite yngre. Ser och hör fortfarande och känner mig väldigt delad när det gäller detta då jag är fascinerad och nyfiken samtidigt som jag är rädd och inte vill.

Skulle vilja gå till ett medium för att kanske få veta vilka som finns runt mig men också för att få veta lite om framtiden. Kan man få veta saker om framtiden från ett medium eller är det någon annan man måste gå till då? Någon som vet om det finns något medium i närheten av sala? Vill att någon ska veta att han/hon är riktigt bra och trovärdig.

pyret222
0

ja du har ju han christian toivainen, han brukade hålla till med storsianser på bageriet mitt i mot natti. ( är från sala själv)

camilla85
0

Ja honom har jag läst om men lite olika saker vissa bra och vissa mindre bra. Ingen som du vet har varit till honom och vad de tyckt?

Fjäril
0

Hej, Har du tittat under vårat länkarkiv? Även om det kanske inte är någon från Sala (just där) kanske de har länkar till andra medium som i sin tur leder dig rätt :) Kika där.

Sajtvärd på Övernaturligt

camilla85
0

Tack ska kika där :-).

pyret222
0

Annars har du Helena Axelsson i västerås, Riktigt duktig!