Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1013 ggr
Krissegy
0

Berörning?

Under dagens gång så händer det ofta att jag känner saker på min kropp. Som tex pirrningar i närheten av chakrana. Och ibland när jag kollar på tv så känner jag en tyngd som en hand eller ja en tyngd som kommer till på benet eller armen. Ibland även ryggen. Just nu när jag skriver detta så känns det som om jag får små kalla punkter på armen. (som om nån peter på mig med ett kallt finger typ)

Vill tillägga att jag är fullt frisk.

Vad kan det vara jag syftar mest på om de har med något spirutiellt att göra. Vad är det jag upplever?

What we think, We become

[MikeW]
0

Låter som någon som tycker det är roligt att peta på dig x)
hehe :P

Jag har inget riktigt vettit svar just nu, vaknade precis :P hoppas någon annan kan vara till lite mer nytta ;P

Fast kanske kan vara att dina chakran håller på att öppnas(?) Eller kanske dom får någon sorts healing av denna personen som är vid dig.

Bara en tanke, men som sakt, jag är trött x) får se om någon annan har någon ide om vad det kan vara :)

Krissegy
0

Hahha. Jag jag börjar tycka att det är lite konstiogt.

Igår när jag satt ovh spelade teve spel så blev det jätte kallt på min högra sida (rygg, arm, halse. ) Vad betyder det?

What we think, We become

daga
1

Ofta när man känner värme, kyla eller pirrande är det andenärvaro. Någon som finns på andra sidan kanske söker kontakt med dig, oftast någon anhörig. Du kan alltid fråga vem det är och vad dom vill.

[SnowMaiden]
1

Jag tycker det låter riktigt mysigt Glad

För denna verkar ju inte påverka dig negativt. Kanske en syster eller gammal avliden kvinnlig kusin på besök. Ställ fram 2 koppar te och ett fat med bullar.

Psst ( Hon kanske inte vill ha någon bulle och då får du äta dem alle )

[Kottschejk]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tillägnad en alldeles egen Ande & vän….lite glad musik som piggar upp i vintermörkret:) Går som tåget till Vår & sommar:) så kommer snart all den fina grönskan & möter oss igen med ännu mer ljus & värme Cool

imke
0

Tycker oxå det låter väldigt mysigt och välmenande :-) bara någon som vill få kontakt med dig. :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta