Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 658 ggr
imke
5

På väg framåt!

Känner mig så lycklig och energisk just nu! :-)
trots allt som hänt under år 2012 bla min pappas bortgång. Så känner jag ett lugn och harmoni jag inte känt på länge.Jag har hittat en mentor. En tjej som precis utbildat sig till medium och som hjälper mig på min väg framåt.
Tack vare henne har jag börjat komma framåt.

Efter tolvslaget var firat och vi kröp till kojs vid 1 taget. Låg jag och tänkte på pappa. Jag sträckte ut handen utanför sängen och önskade att han ville hålla mig i handen och blundade. Det dröjde ca 1 minut innan jag kände väldigt tydligt hur något/någon rörde mig på sidan av handen. Det var inget försiktigt, svepande eller något över det. Utan tydligt någon som petade till mig på sidan av handen. Och i samma ögonblick det hände gick det som en känslo explosion igenom hela mig och hjärtat började slå hårt. Sen fick jag en enorm känsla av…. vet inte hur jag ska beskriva det. Pirrighet, fjärilar i magen och energi. Sen var jag pigg nästan hela natten och kunde knappt sova alls. hihi
Dagen efter var jag full av energi! Och det har suttit i sedan dess :-)

Enligt min mentor har en block som jag måste ta bort innan jag kan komma vidare. Och det har jag nog känt själv oxå. Vid dom senaste två meditationerna har jag bett mina guider att hjälpa mig ta bort den. Och första gången kände jag som ett tryck över bröstet. Och sedan började tårarna forsa mitt under meditationen.
Igår var det samma sak, men inte lika kraftigt. Samtidigt ser jag ofta ögon när jag mediterar. ibland kvinnliga och ibland manliga.

Jag lägger tarot oxå och känner att intuitionen har börjat bli bättre.
Och igår anmälde jag mig till en introduktionskurs i medial utveckling. :-D

Känner mig så lycklig och hög på livet just nu! :-D Som att jag är på väg till något. Känslan att jag kanske kommer kunna hjälpa människor! WOW! Tänk om man kunde komma dit :-)

Ville bara skriva av mig :-D

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Fjäril
0

Å imke, vad härligt det låter. Vilken fin energi du delar med dig av!

Roligt att du känner att du kommer framåt, det är så det ska vara men inte lätt alla gånger.

Fint också med besöket från din pappa.

Sajtvärd på Övernaturligt