Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterseansupplevelserfrågor
Läst 1587 ggr
skotty
0

Privatsittning

Idag ska jag på privatsittning hos ett medium. Detta är något jag har velat göra i 2 år, så jag är jättespänd.. Jag ska spela in allt med mobilen, det är så lätt att man glömmer vad som sägs.. Åh, jag längtar! Är väldigt nervös dock.

Fjäril
1

Hej, Spännande! :) Ja det blir ofta mycket information så det är alltid bra att spela in det som sägs.

Sajtvärd på Övernaturligt

[Kottschejk]
1

Känns som man skulle vilja hjälpa så många som möjligt som befinner sig i den här situationen. Chansen för missförstånd uppstår är större än den levande människan tolkar helheten och sanningens grundvalar på rätt sätt.

Börja med frågeställningen hur många mediala som egentligen kan förklara hur det kommer sig att dem begåvats med bli mediala. Om där finns några som skulle kunna ge ett korrekt svar på den ursprungliga frågan så skulle vi haft 50% i trovärdighet att referera till, resten ligger i oss själva att avgöra om det är sanningsenligt eller fantasifulla sagoberättare vi har att göra med.

Tyckte ni att resultatet från konsultationen gav vad ni förväntat er?

Kände du dig nöjd efteråt?

imke
2

Hur gick det för dig idag? :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

skotty
4

Jag är jättenöjd. Min mormor kom och jag frågade henne efter en personlig sak som bekräftade det och då berättade hon att mormor visade henne en sockerskål och hon beskrev exakt hur den såg ut, å att jag var där när jag var liten och tog socker ur den hela tiden. Sen sa hon att mormor var på sin begravning och att jag hade läst en dikt på begravningen och att mormor tackade för den. Det räckte att visa mig att det var hon. Sen alla grejer hon sa stämde in. Min brors kompis som dog i tsunamin 2004 kom också, vilket var riktigt överraskande men trevligt. Tänker på honom en hel del faktiskt, trots att det är 8 år sen. Han har liksom fastnat nånstans i mitt huvud.

Sen spådde hon mig också och mycket hon fick fram där stämde också.. Så det var intressant. Men tur att jag spelade in det för jag hade glömt hälften bara jag gick ut därifrån, haha

Amandla
0

Det låter som en bra sittning! Glad

imke
0

Va härligt :-)

imke
0

Vad heter mediumet du var till?

skotty