Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1856 ggr
ahof
0

"Ljusboll"?

Är första gången jag skriver någonting i det här forumet men brukar ofta vara inne och läsa, tycker verkligen det är otroligt intressant! :) Var med om en konstig händelse för några månader sedan. Det började med att jag låg och läste i sängen som vanligt, klockan var kanske runt 00.30 på natten. Jag tyckte mig skymta någonting utanför rummet så jag tittade ut mot vår korridor (den är ganska lång och det finns inga fönster i närheten som kan släppa in ljus) och där såg jag en stor "ljusboll" (vet inte vad jag ska kalla det?) som lyste i ett starkt vitt sken och var kanske 50 cm i diameter som liksom svävade och gungade fram i korridoren. Jag blev rädd då jag aldrig varit med om något sånt här tidigare så jag kröp under täcket och försökte väcka min sambo, och sen var den borta.. Är det någon som vet vad detta kan vara för något?

Sherbet
0

Kanske något liknande som "Marteboljuset", finns ett program om det på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=L0BL6PVS8Kw

Det vet ingen iofs heller vad det är, men verkar inte farligt iaf :)

andres
0

Hej Ahof.

Detta hände mig för något år sen.

Jag skrev till tidningen Nära där det publicerades i tidningen.

Men jag har ännu inte fått svar på vad det var/men det var en upplevelse.Det är någon sorts energi som tittar till oss och det ger oss bara kärlek så det är inget du bör vara rädd för.

Du kan läsa ner till hur jag upplevde det.

Kram.

En kväll i vintras när jag satt och läste en bok kände jag mig väldigt iaktagen,men det var bara jag, och min sambo som låg på soffan i rummet.
Eftersom känslan fortsatte tittade jag mig mer omkring  och när jag såg inn i det andra rummet så svävade det något som var stort som ett litet påskägg ja ca 15 cm och lyste ungefär som ljuset av ett stearinljus fast det hela var som ett lysande ägg,
det stod och svävade helt lunght och stilla mitt i rummet precis som om det tittade på mig.
När jag reste mig och gick fram för att titta närmre på det så svävade det ut i hallen och sedan försvann det.
Har länge tänkt på vad det kan vara,
är det någon här som vet vad det kan vara eller har sett något liknande så hör gärna av er.
Har även en del annan aktivitet i huset,skriver om det på ett annat forum
Peter

Av: peter