Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertipsråd
Läst 580 ggr
Elisabeth-J
0

Jämför priser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns idag många nätbutiker som säljer tarotlekar. Vi har kikat runt och tittat på priser och leveranstider på några av dem vanligaste tarotlekarna på marknaden. Det finns otroligt många olika lekar men vi valde ut 5 av dem och jämförde. En del lekar fanns inte hos alla.
Det kan verkligen löna sig att kika runt och jämföra priser innan man beställer. Exempelvis så har Newpage rea nu på Cosmic tarot, 149 kr!

Leveranstider: Amuletten, Solvinden, Vattumannen, Newpage: 1 vecka. Lotusblomman 2 veckor.
Cosmic Cosmic Tarot

Nätbutik Amuletten: 233 kr
Solvinden: 211 kr
Vattumannen: 195 kr
Lotusblomman: 249 kr
Newpage: 229 kr, rea nu: 149 kr

Arcus Arcanum

Amuletten: 240 kr 
Vattumannen: Finns ej
Lotusblomman: 239 kr
Newpage: Finns ej

Goddess Tarot

Amuletten: 275 kr
Solvinden: 258 kr
Vattumannen: 229 kr
Lotusblomman: Finns ej
Newpage: Finns ej

Raider waite pocket

Amuletten: 143 kr
Solvinden: 160 kr
Vattumannen: 120 kr
Lotusblomman: 149 kr
Newpage: 139 kr

Aleister Crowley, Thoth Tarot

Amuletten: 216 kr
Vattumannen: 195 kr
Lotusblomman 219 kr
Newpage 209 kr

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tarotsanna
0

Cosmic Tarot är en av de lekar jag saknar och vill ha i min samling Skrattande Kanske skulle passa på hos New page nu då. Vill även ha en lek som heter Connolly Tarot, någon som har den?

Kram Sanna

Elisabeth-J
0

Jag säljer också tarotlekar och cosmic är den som är mest eftertraktad, speciellt den med svensk text. Cosmic var den första lek som jag köpte, det var på en bokhandel för många år sen =) Det sägs att den är en feminim tarotlek och personerna på bilderna är gamla filmstjärnor vilket man ser tydligt när man vet om det =)

Elisabeth 

Tarotsanna
0

Vad kostar den leken hos dig? Flört Är lite allergisk mot new page Hemlis

annemarili
0

Hej!

_Tarotlasse har tidigare gett tipset att tarotkort är billigast på bokus på nätet. Det är värt att jämföra deras priser. Dom ska enl Lasse ha ett mycket stort sortiment av tarotkort.

www.bokus.com_

_Sök på tarot så får ni upp massor med sidor att bläddra i.

Kram_

Anne Mari

Elisabeth-J
0

#4 Tack för tipset! Cosmic kostar 159 kr på bokus och det är deras normalpris, så det är billigast hittills!

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

#3 Förstår din allergi Hemlis
Bokus är billigast, så beställ där!

Elisabeth 

Helenasharmoni
0

Tack för jämförelsen, kanske ska inhandla en ny kortlek ändå. Ska jämföra med Bokus då också. :-)

Elisabeth-J
0

#7 Jag har jämfört mer priser och har sett att bokus och vattumannen är billigast.

Elisabeth 

Soffe
0

Hej! Vill även ge tips på www.adlibris.se som är lika billiga som Bokus, kan skilja någon krona och i sortimentet..

zeretki
0

Detta är inte en varnng, jag älskar fortfarande Vattumannen MEN beställer ni Gill's Tarot så får ni vara beredda på att vänta några månader. Jag har fortfarande inte fått min lek.

Ska ringa dom idag och fråga när dom tror den kommer in…

Elisabeth-J
0

#10 Oj, dem har säkert tappat bort det =) se till så att du får "plåster på såret" =)

Elisabeth