Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 727 ggr
[Love_and_Joy]
1

Healing

Idag var jag hos en healer och tog emot min första healing behandling.

Det egendomliga är att det kändes väldigt varmt i handflatorna, som om de hettade, som om det strålade het värme från dem.

Jag blev så lugn och omtöcknad i medvetandet som om något inom mig pustade ut.

Man kände sig som flytande, nästan svävande.

Det blev elektriskt i pannan och nu har jag en huvudvärk som jag inte upplevt förr.

Av någon anledning känns kroppen annorlunda.

Det känns ovant.

Någon som upplevt liknande?

Någon som fått positiv utveckling av healing?

En god bekant rekommenderade mig gå på healing.

**Tack för feedback och om ni delar av era egna erfarenheter. :)
**

Fjäril
0

Hej, När jag helar eller tar emot healing blir mina händer (också) varma. För mig är det ett Tecken på kontakt. Healing är individuell. En del känner mycket, andra lite/ingenting. Huvudvärk och trötthet är "vanliga" känningar och den arbetar där det behövs som mest. Healing rensar och renar, därför är det bra om man dricker mycket efteråt. Tack för att du delar med dig.

Sajtvärd på Övernaturligt

imke
0

Efter min första healing blev jag så otroligt avslappnad. Kan inte minnas att jag någonsin känt mig så lugn och avslappnad. Fruktansvärt trött och jag fick också en ganska rejäl huvudvärk.

Det har bara gjort positiv inverkan på mig. Dom två behandlingar jag var på fick mig att landa lite mitt i allt kaos jag var i. Jag var som i en ond cirkel. Och healingen fick mig att lugna mig, ta ett steg tillbaka och ta en sak i taget.
:-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[Love_and_Joy]
0

Jag förstår. Det låter underbart.  Kan en del av healingen bestå av utrensingar? Jag har ju rejäl huvudvärk och det trycker på pannan.

Man känner sig ovan, därför känns det lite konstigt.

Förut for tusen tankar genom skallen på mig.

Nu känns det så lugnt som i inte en enda liten våg på havsytan om man ska säga en liknelse.

Känner mig väldigt trött och lite långsammare. Därmed känner jag mig lite förvirrad över att kroppen tycks också kännas annorlunda, hur kan jag inte sätta fingret på än. Några bra råd för att hantera det?

imke
0

Det bästa rådet jag kan ge är att bara hänge dig till vad du känner. Låt dig själv vara långsam och lugn. Njut och känn bara :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta