Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 927 ggr
Chocopops
0

Snälla hjälp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ber nu om extra hjälp,

Min systers hund Gretel sprang hemifrån i går vid 07 tiden och har fortfarande inte kmmit hem, vet att hundar bukar klara sig bra, men detta är en shar-pai som inte har så värst tjock päls. Det har varit närmare 10 minus där hon bor, dom har varit ute och letat å ropat men ingen Gretel .

så nu ber jag snällt finns det någon som kan hjälpa ?

Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon Hjärta

Fjäril
2

Hej, Normalt hänvisar vi liknande frågor till en annan tråd. Har de sökt på "skrymslen" överallt? Vovven kan ha gömt sig någonstans för att söka värme. Källare, övergivna byggnader, något litet "hus" i närheten? Det finns ingen granne som kan ha tagit hand om Gretel? Hoppas de hittar vovven.

Sajtvärd på Övernaturligt

Chocopops
0

Okej visste inte, ja dom har letat över allt där hon kan tänkas vara, vad jag vet är det inga grannar som set henne Gråter

Fjäril
2

Hundar är smarta. Kanske har hon gömt sig i/under något. Eller så har någon "tagit hand" om henne. Det är ju lite kallt ute som sagt och vi får hoppas de finner henne snart.

Chocopops
0

Gad 6 nu och fortfaramde ingen gretel Gråter

Fjäril
0

Rynkar på näsan I detta kalla vädret också, usch!

Vi tänker på det bästa för Gretel.

Chocopops
0

här har det även snöat i ca 3 dagar med :( men min syster hade lagt ut en tröja och lite mat på ett ställe där dom sett spår efter henne, å i går när hon va där och kolla va både tröja och mat borta, så lite hopp finns det att hon är vid liv än

Fjäril
6

Har din syster "telepatiskt" försökt tala med Gretel? Be henne att sätta sig ner och tänka på henne, samtidigt som hon visualiserar hur hon talar med Gretel och att hon hittar/kommer hem. Banden till våra djur är starkare än vad vi tror. Kanske dyker en bild upp som ger "svaret" på vart Gretel är.

alicia80
0

har ni hittat henne?

Chocopops
0

Ingen Gretel än :(

Chocopops
0

13 dagar och fortfarande ingen Gretel :(