Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertipsråd
Läst 1538 ggr
[AnnaRen]
0

Änglar.

Jag vet att det finns ett antal böcker om hur man tar kontakt med sin andliga vägledare (ängel) ..

Men jag undrar om ni har några tips/råd? :)

Haermenion
0

Hej AnnaRen! Det finns nog lika många tillvägagångssätt dom det finns människor när det handlar om att komma i kontakt med sin guide. I mitt fall var det (precis som för dig) nyfikenheten som blev den drivande kraften bakom att jag 'blev redo ' och mottaglig för just ett sådant möte. Finns önskan och viljan så är du på god väg. Din guide /andliga vägvisare ser oss alltid även om vi inte alltid ser dem ! Jag fann min guide under en Meditation efter ett par väldigt intressanta upplevelser :) /Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

black#1
0

Hej!

Det låter väl kanske inte så seriöst, men jag har använt den här:

http://www.youtube.com/watch?v=NWcBJLyZdtw

Om min vägledare är en ängel eller inte vet jag inte, men jag fick känslan av att han var min bror (eller något i den vägen) i ett tidigare liv. När jag mötte honom var han väldigt snygg och jag var stolt över honom, älskade honom över allt annat, men inte attraherad av honom.

Vem vet? Det kanske ligger något i det…

[Älskamig]
0

#2: Ack att den är på engelska. Om jag ändå hade varit så duktig på språket så hade det underlättat ;)

Fjäril
0

Hej AnnaRen,

Vi har några tips under vår "Hjälptråd" (den finns i menyn till vänster) men ofta handlar det om att meditera "på djupet" och att be om just det där mötet. Det kan också handla om Tecken - att man ber dem visa sin närvaro. Detta kan ske via musik, filmer och böcker.

Det känns alltid speciellt och man bara vet.

(sök på guidade meditationer på nätet)

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
0

Älskamig! Jag kan pm dig om du vill och berätta om tekniken hur jag kom i kontakt med min andlige ledare.

Fjäril
1

Om du vill berätta "öppet är det säkert fler som önskar tips Glad Och om du har lust för det också - så är alla tips välkomna i vår "Hjälptråd"

Sajtvärd på Övernaturligt

[AnnaRen]
0

Tack för alla era svar.

Så alltså handlar det om att man ska vara redo (öppen) och meditera mycket för att få kontakt .. :)

Jag har tänkt att försöka, vi får se hur det går ..

#5 , Håller med fjäril, dela gärna med dig av det här! :)

Tack än en gång för att ni tog er tid att svara!

[AnnaRen]
0

Andreas , Vad fick du uppleva under meditationerna och hur vet man när man har kontakt med sin guide, vad kan uppstå? :)

Tycker detta är jätte spännande! :)

hubbeliten
0

Hej ! Jag frågade om min ängel/guids namn under en Meditation och fick bokstäver som An första kvällen och Ca nästa dag och L tredje dagen .googlade namnet ancal vilket visade sej vara en ancal calendar på den stod det ett datum 31-mars 2008 kollade i kalendern vem som hadde namnsdag det datumet och det var Ester . det kan vara så att man inte får namnet direkt utan kanske mer som en rebus eller gåta.

Oskyldighubbeliten

imke
0

#5  Skriv gärna samma sak till mig med. Jag tar emot alla råd jag kan få hur man tar kontakt :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta