Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 873 ggr
Elisabeth-J
0

Marknad i Backe

Sitter just nu och fixar klart allt inför helgen, köket är fullt av kartonger fyllda med tarotlekar, änglakort, rökelser, böcker, skivor, smycken, indiansaker och annat smått och gott. Ska sälja prylar på marknaden i helgen =) Sen drar Ewa och jag iväg på marknader i Junsele, Strömsund och Åsele! Ja här i Backe händer det saker i helgen, så det kommer att vara full fart här nu, ungdomarna är på festivalen ikväll och imorgon, musiken hörs äna hit så vi får se om man kan sova inatt. Ska försöka nu så man är pigg imorgon igen!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SEViking
0

Vars å vilka tider/dagar kommer ni att vara?

SEV

EwaKristina
0

Ha det så trevligt på marknaden i Backe i helgen.SkrattandeHoppas vädret är med dej/er oxå!!Kram

Elisabeth-J
0

#1 Marknaden är i Backe, Lördag & Söndag kl. 10.00-18.00

Här i Backe har vi sol och en klarblå himmel idag, som det ska vara när det är marknad =)

Elisabeth 

Morsan1
0

Önskar dig en underbar dag!

Kram

Tatsu
0

Synd att du inte var på Expo Norr och sålde saker.                 Min man och jag ska försöka åka dit imorgon om vi får tag på en sällskapsdam till dottern. Och köpa massor av matbröd från Åre Bageri. de har världens godaste matbröd,grovt smakrikt och saftigt, det finns inte att få tag på runt där vi bor, så nu blir det storhandling (om det finns något kvar sista da´n på mässan).Men det finns säkert annat se och köpvärt där.

Elisabeth-J
0

#5 Vart är Expo norr, vad är det för mässa?

Elisabeth 

Tatsu
0

Expo Norr är en mässa i Östersund som alltid är första helgen i juli, den har funnits i många år och det är väldigt mycket folk och utställare.Det finns allt möjligt där, den är nära Jamtli jag tror det är ishallen de håller till i. Väldigt intressant det finns något för alla, samt lite uppträdande, bla Andreas Jjonsson i morgon.

Elisabeth-J
0

#7 Ok, då vet jag det till nästa år, Tack! =)

Elisabeth 

Morsan1
0

Elisabeth, har du lite "marknad" för oss på forumträffen? Vore skoj eftersom det är 1000 mil till Backe och jag vill shoppa!

Elisabeth-J
0

#9 Självklart! Jag tar med mig prylar och har ett marknadsbord på träffen så ni kan shoppa loss =)

Elisabeth 

Bybo
0

Kanske fler kan ta med sig "prylar" för att sälja/byta? Kan det va nåt?

EwaKristina
0

#11 Det var ett bra förslag av dej.Det är bara att ta med sig till träffen om man har något,att sälja.Skrattande

Marie-Louise
0

Lycka till med marknaden och hoppas du får träffa många trevliga människor, tar mig ner en tur på eftermiddagen/kramiz

Elisabeth-J
0

Marknaden var trevlig, träffade många människor och det hände ett par märkliga sammanträffanden också! Ni kan kolla bilder från marknaden på www.backe.se

Nu är det dags att ladda inför nästa marknad =)

Elisabeth 

Tatsu
0

Det såg ut att vara mycket folk på er marknad, hoppas att du fick sälja bra . Det jag tycker är roligt med marknader och mässor  att bara kolla på folk! Det finns så otroligt många olika och faschinerande människor.  Sen att köpa lotter av alla det slag (en liten last jag har). Jag vann en liten Nobless ask i Östersund i alla fall, men mest sponsrar jag nog de föreningar som säljer.Och jag fick tag i mitt matbröd, så dagen var lyckat på Expo Norr, men jag har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk, det var svårt att se vad som såldes för man hade  fullt sjå att se vart man skulle kunna gå.

Vart ligger Backe? trodde att det låg i Jämtland men på Backes sida verkar det ligga i Ångermanland. Jag sov nog på Geografi´n i skolan.

Elisabeth-J
0

#15 Backe ligger 5 mil norr om Strösund i Jämtland, men det har tydligen tillhört Ångermanland.

Elisabeth 

Bybo
0

Jag tror att jag var där och hälsade på när jag var liten. Hos en kvinna som mina föräldrar kallade Karin i Backe..tror att hennes man hette Lasse….