någon vid min sida
Igår satt jag vid mina änglakort och bad om vägledning av en situation som gör mig ledsen.
Kände starkt av närvaro och en klapp/smekning på mitt huvud.
Har många energier/andar runt mig men har själv svårt att känna vem som är vem… dock känns deras energier olika.
Vem var hos mig igår? någon som kan känna in? så kanske jag kan få en ledtråd… Man /kvinna? gammal/ung? etc
Tacksam om någon ville försöka känna in.
MVH
Sökaren84….det är så svårt att veta sådant tycker jag. Oftast är det personen själv som "vet" vem som ger tröst…och jag tror nog om du "känner" efter vem eller vilka det är som ger dig en klapp på kinden.
Men sen är vi ju också sådana att vi inte "vågar" tro på det som vi får till oss eller hur. Vi vill gärna ha en bekräftelse på att det man tror är sant.
Så jag ställer helt enkelt en följdfråga till dig. Vem tänkte du på när du kände trösten? Kom det någon till dig i tankarna? För du har svaren inom dig.
Och visst är det skönt att veta att i sorgen finns andra sidan och tröstar och ger stöd. De ser och hör oss och bara det tycker jag är en tröst i sig.
Lycka till och kram
Lena
Tankna och känslan går till flera olika personer. så det är kanske inte bara en närvaro jag känner av och blir därför lite förvirrad.
Ja det är ett väldigt stöd att veta att de finns där för oss <3
Jag känner av de olika närvarona/energierna. och känner när det är en anhörig eller en utomstående person. men jag kan inte få fram vem eller vilka de är…..
Skulle vilja lära känna av mer…vill ju så gärna veta. men det kommer väl när jag är redo för det 
Kram
Nästa gång du känner närvaro - fråga vem det är? Svaren/svaret kan man få på de mest märkliga sätt. I en låt som spelas på radion, några rader ur en bok, i en dröm osv…
Be deras närvaro vara tydligare för dig
Kram
Du hade en ärkeängel med dig som tröstade dig!!
Ibland när jag tänker på änglar känner jag en stark och positiv energi. Här om kvällen kände jag också en smekning över huvudet i samband med den energin. Så det var säkert en ängel som du kände av :)
Blir glad av att läsa det ni skriver om änglar <3
fick samma känsla igen. och även denna gången satt jag vid min kort <3
någon som får vägledning/kommunicerar med änglar? ni får gärna dela med er av era uppleveler!
kram 
Varje kväll ber jag ärkeängeln Michael om att beskydda min familj och hålla dom säkra och trygga.
Jag äger inga änglakort själv, men var hemma hos min plast svärmor som har flera i lördags. Jag drog två kort från två olika kortlekar.
Och fick samma budskap. Från ärkeängeln Michael, att min familj och jag är säkra och trygga och att han finns hos oss. :-D
Those who don't believe in magic will never find it