Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 465 ggr
Tatsu
0

Kompisar?

Känner många ev er varandra personligen, ni verkar så bekanta med varann. Eller har ni lärt känna varandra här på övernaturligt? Jag har tyvärr inte så mycket tid över att sitta här, men försöker så fort jag får en ledig stund.Min yngsta dotter frågade en dag om jag var besatt eftersom jag satt vid datorn så ofta nu. Men jag tycker bara att det är intressant och roligt att läsa om allt ni skriver, det är mycket som jag inte begriper vad ni skriver om men jag lär väl mig någon gång alla förkortningar och kommentarer.

Min familj är mest van att jag håller till i köket på kvällarna eller somnar i soffan när jag "tittar" på TV.

Godnatt med er alla nattugglor,ska upp och jobba imorgon+att jag måste kliva upp tidigare för att göra en Pikacho tårta åt mitt ena barnbarn till hans kalas.

Elisabeth-J
0

Dem flesta av oss har träffats här på ÖN Skrattande
Välkommen i gänget!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zeretki
0

Nej, jag har aldrig träffat nån här, har inte kännt folk så länge men jag brukar ha lätt för att snacka o lära känna folk. Glad

I början var jag inte ens här inne så mycket för mitt huvudintresse är inte medial kontakt…men sen har jag blivit kvar och lärt känna en del folk. För det mesta gillar jag folk, även dom som jag debatterar med. :) Jag gillar att diskutera!

Men det jag inte gillar är folk som enbart kommer hit för att bråka…men det märks väl?

Jag ska skärpa mig lite också. Jag menar inte att låta så arg ibland, kan tänka mig att folk blir lessna på mig ibland. :)

Bybo
0

JAG känner inte en KOTTE! ;-)

Morsan1
0

Jag har träffat Elisabeth en gång, som "kund" på en privat seans. Annars känner jag inte någon personligen.

Men många timmar vid datorn har gjort att jag fattat tycke för många här.

Kram Å

drutten53
0

hej..jag har bara träffat sajtvärden  plus att vi pratar i telefonen  har även träffan 1 medlem här oxå..men hennes data har krassat..så hon kommer igen när datan är lagad igen…sen pratar jag med två i telefon oxå från denna sajtsida…

sen har vi ju zeretki..henne får vi beställa tid..med möte i garderoben..där är hon anträffbar bara..hi hi….

Tiia
0

Elisabeth har jag träffat ett par gånger på mässa och

sedan har jag lite släkt här….som jag lockat hit.Skrattande

Thinka
0

Känner ingen privat. har pratat i telefon med EC.

Thinka
0

Menar Ek stavade fel, förlåt.

drutten53
0

småler nu Thinka..hur var det att prata i telefonen med en EK   hi hi…..fick du ut mycket ur en EK…lustigt att du skrev EK..låg här och slappa..då såg jag massor av trädtoppar med löv som fladdra i huvudet..sen kom en vit svpande vind in över träden..sen kom det folk o cykel..färgade kläder hade folket på sig..en hade en rödrutig flanellskjorta på sig…bland alla folk som kom  så såg jag en skymt av min ängel..den var lik min ängel…men under hela tiden så sussa allt i huvudet…såg nästan allt helt klart…kram..hälsa EKEN  nästa gång du pratar

zeretki
0

Att ligge under en korkek och lukta på blommorna….

Morsan1
0

….. med Aragorn vid sin sida, spritt språngande naken….. Endast i förd sitt stora svärd…HA HAH HA HA

zeretki
0

*asgarv*

storkenflyger
0

Har aldrig träffat el pratat med nån här personligen

Ja e från skåne och vad jag förståt bor di flesta norr om skåne

River-Lord
0

känner några privat sen tidigare här inne.. 
Samt dè finns en del från andra sajter som
dyker upp.. Som man känner igen.. Glad

/RL

drutten53
0

men svärdet behöver han väl inte..eller..

YvonneW
0

Jag känner ingen privat, men gillar dom som skriver här. Har också tänkt att dom andra nog känner varandra privat, men jag hänger på ändå eftersom jag är intresserad av ämnet.

Det här med diskussionssajter är ganska nytt för mig, men passar då jag är hörselskadad. Det jag saknar är att vi inte kan läsa av varandras kroppsspråk när vi pratar med varandra så här. Har tidigare inte tänkt så mycket på hur stor betydelse det har för hur vi uppfattar orden.

Så välkommen i gänget Tatsu, gänget där vi pratar med varandra utan att se varandra eller ens känna varandra. 

Till Miramis2: Kanske den här sajten och alla här är just "järngänget" du nämnde? 

Kram!

april4
0

Jag känner ingen privat, utom några från släkten som min syster har lockat hit. Det ångrar jag inte, för det är många intressanta diskussioner här. Hoppas du kommer att trivas här oxå.Glad

Tatsu
0

Vad roligt det är när man skrivit något och det är någon som svarar. jag blir jätteglad.

Har inte så mycket privata vänner,men jag pratar dagligen med mycket folk genom mitt jobb, det är endast ytligt och allmänt prat.

Trevlig att får en massa "kompisar".

Tack Elisabeth för en sådan trevlig sajt, den är jättebra.

Pomperipossa
0

Jag känner inte en kotte här…men skulle ändå gärna hänga på  och träffa Aragorn Skrattande

zeretki
0

#19 *fniss* Jaa, vissa av oss är ju lite barnsliga men vill man så är det bara att hänga på i tramset. :) För det var så vi lärde känna varandra, åtminstone som jag ser det. :)

zeretki
0

Skulle också tillägga att jag flyttade till ny ort i höstas och känner ingen där innan. Därför är jag kanske extra sällskaplig av mig. :)

Tuva-Lena
0

Jag är ganska ny här, men fick samma känsla när jag tittade in. Hjälp, alla känner varandra! men ganska snart förstod jag att det var den jargongen här, och det tog inte så många inlägg innan jag kände mig som en i gänget. Kanske för att vi har ett intresse som förenar oss, men sen är ju alla så mysiga o snälla också! Å´ som vi säj i Norrland: Lite "eljest" Flört

Stor kram till alla mina nya vänner!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

galdra
0

Hej:Neejdu jag har fått kompisar här.Talar med en dam i telefon och dom andra via sajten…Man blir en i gänget nästan av sig självt.Allt började med att Elisabeth hade en hemsida……

Ghostrider
0

Jag känner inte en kotte här IRL vad jag vet men jag har ju lite forumvana sen tidigare och driver själv ett forum om gamla militärfordon så min ton kan vara rå men hjärtlig och jag tål nästan vad som helst. Huvudsaken att kängorna delas ut med glimten i ögat och där det passar. Seriösa diskussioner ska hållas seriösa anser jag och ska en tråd spåra ur så ser man till att den spårar ur i första inlägget.

Jag är glad att jag hittade hit för på andra forum, bla. ett ökänt hästforum kommer påhoppen redan i tredje inlägget och i det nionde är pajkastningen i full gång trots att tråden är seriös.