Borttappat-Tråden
Borttappat-Tråden
Nu var det dags för en ny tråd.
Här är den senaste. Kika gärna där för eventuella svar/frågor.
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50850fc088f4720373000b45-borttappat-traden?discussions-1
-----------
För er som söker ett bortsprunget djur eller något annat, så ber vi er lägga er fråga i den här tråden.
Vi lämnar inga garantier för att ni får hjälp, men vi vill ge en möjlighet till både tränade medium och andra som vill hjälpa till.
Lycka till!
(Tänk på att dem som tar sig tiden till att söka efter borttappade saker gör detta på sin fritid. Vi är tacksamma för ert engagemang!)
Tack Maikailoa och vargman för eran tid åt oss här på Övernaturligt!
Sajtvärd på Övernaturligt
Jag söker en katt, det är inte min katt men jag har sett den flera gånger ute och nu är den spårlöst försvunnen. Den är helsvart, kan ha en vit fläck vid halsen men jag är inte säker. Sist jag såg den så var den vid några buskar precis vid ett hyreshus, den jagade någonting, en fågel kanske som satt i buskarna. Den var väldigt sällskaplig och strök sig mot mina ben, sedan sprang den iväg åt vänster och försvann. Den hade ett gammalt ärr på knät.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Hej, jag ställde en fråga i förra tråden:
http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/50850fc088f4720373000b45-borttappat-traden#119
"Hej, jag hade verkligen uppskattat lite hjälp med min borttappade nyckel.
Håller på och flyttar och har vetat om att jag fattats en nyckel till min hyresrätt i säkert ett år. Dock vill bostadsföreningen ha 4000kr för att byta lås."
Hej!
Min pojkvän har tappat bort sitt gosedjur han hade när han var liten. Jag vet att jag sett den hemma hos honom första gången jag var hemma hos honom. Det är en igelkott med hängselbyxor, jag har för mig att är röda (fick det till mig idag när vi pratade om det och fick en stark bild framför mig men glömde skriva ner allt då). Det är knappar precis som på vanliga hängselbyxor där man stänger dom. Alla tips uppskattas då min pojkvän jättegärna vill hitta den här!
Behöver fler förslag på vad mitt kära betyg är som just nu är försvunnet i det stora vita kuvertet som jag hade lagt det i (då vi flyttade hit). I samma kuvert ligger alla mina papper från 3 om min mobil + mitt mobila bredband.
#121 skrivetav stampekanin
"Jag har tappat bort mitt blåa ridspö"
Verkar ligga i ett knippe, tillsammans med något annat. Så kan där vara två större saker, lite rundaktiga, en under och en till vänster lite högre upp. Som det verkar är det en bit upp på en vägg. (Kan gott vara i ett stall.)
Maikailoa.
Är ny här så gör jag fel så får någon gärna rätta mig =)!
Jag har tappat bort en bok på engelska, boken tillhör skolan. Men jag behöver verkligen den, kommer inte ihåg vad den heter. Har letat överallt men hittar den inte..
Hej ! Jag skrev tidigare och frågade efter min släta vigselring i Silver. Den ledtråd som du Maikola gav mig har tyvär inte lett till att jag hittat ringen. Jag har letat på alla tänkbara ställen.
Saknar den så innnerligt.
Ringen är lite bredare i silver, slät, men med lite rundad kant. Lite repig. Full av kärlek, till min man, som har en likadan.
Jag skulle så gärna hitta den. Finns det någon som ser något mer ?
Sååå innerligt tacksam för hjälp.
Ljus och kärlek ! / Charlotte
Vad menar du?
I can't drown my demons, they know how to swim.

Borttappad förlovningsring!
Jag hittar inte min älskade förlovningsring! Senast jag såg den var i tisdags eftermiddag, då jag tog av mig den och lade den på vardagsrumsbordet medan jag tränade. Därefter är jag ganska säker på att jag satte på mig den antingen innan eller efter jag tagit en dusch. Senare på kvällen när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att mitt finger var tomt, och den var inte kvar på vardagsrumsbordet heller!
Jag bor i en liten lägenhet och spenderade det mesta av kvällen i soffan, men trots att jag har slitit bort alla soffkuddar, letat under soffan och även under tvättmaskinen så hittar jag den inte någonstans! Har dammsugit alla mattor (lång lugg) och känt runt på dem utan resultat.
Den är av guld med en liten "boll" av diamanter på toppen, som ser ut ungefär så som maskrosorna ser ut innan de mognar (de där vita små fjuna som man kan blåsa bort).
Jag är smått hysterisk eftersom den ringen betyder allt för mig, och att jag inte kan hitta den gör mig tokig.
Tack så jättemycket på förhand!
// Matilda
Hejsan! Jag söker mina nycklar som leder till mitt jobb. Det är två nycklar en stor vanlig nyckel från assa och en äldre nyckel som har färgen broms? Med en blå liten sak på själva tänderna. Det är en röd tagg på knippan (en röd plastbit med ett chipp i) Jag har inga nyckelringar men ett blått nyckelband det är ganska smalt och jag har för mig det står landstinget kronober på bandet,
Dagen dom försvann jobbade jag i området där jag bor och jag var i 14 olika hem. Jag var även hemma under lunchen men kommer inte ihåg om jag hade nycklarna i fickan eller ej då jag hade mina hem nycklar i fickan.
Är det någon som vill hjälpa mig?
KAn även tillägga att det ligger många känslor kopplade till dessa nycklar mycket ångest men även glädje och en frihetskänsla.
"Behöver fler förslag på vad mitt kära betyg är"
Jag får en känsla av ett rum, eller en bred gång, som går rakt fram och sedan vinklar åt vänster. Man går in där med ytterkläderna på, kanske t.o.m. regnkläder. Går fram och sedan till vänster. Möjligt att där är något längs med sidan med spjälor.
Maikailoa.
#10 skrivetav Charlottix
"Jag skrev tidigare och frågade efter min släta vigselring i Silver."
Om du tänker dig en upp och nedvänd skurborste, fast med glest emellan och breda borststrån. Inte helt raka och så värst långa. "Borsten" är i en dragning åt gult. C:a en meter upp ifrån golvet.
Skurborste känns som en dålig liknelse, men kanske har det med städgrejor att göra.
Maikailoa.
"Borttappad förlovningsring!"
Ja, vad jag kan förstå så kan den finnas vid ljusgrå filt-yta med någon sorts metalldel som går igenom mitt i och där kanten är vikt tillbaka, nitad kanske. Känns som ett metallrör med stukad/nitad kant.
Filtdelen skulle eventuellt kunna vara sidan på en möbel.
Maikailoa.
#13 skrivetav SotarGajen
"Jag söker mina nycklar som leder till mitt jobb."
Jag tror du skall leta på ett ställe i ansiktshöjd som har en rundad kant med tunna linjer. Linjerna är nog en del av konstruktionen, och man behöver känna ner bakom kanten.
Maikailoa.
Hej,
Detta är mitt första inlägg här och jag gick precis med på sajten för att kunna få lite hjälp då jag håller på att bli tokig här hemma.
Jag har under en tid sparat ett trasigt minneskort som jag skulle lämna in för att få lagat så fort jag hade råd. Nu när jag har pengar kan jag bara inte hitta det. På minneskortet finns de sista bildrna på mig och min älskade tillsammans. Kosrtet hör till en mobiltelefon och är alltså ganska litet. Jag har lagt det i ett 1/4-A4 stort kuvert och skrivit "Trasigt minneskort" på. Jag förvarade det länga på en och samma plats och såg det dagligen men vet att tag sedan fick för mig att flytta på det för att det inte kändes som att det stod säkert på den platsen. Men nu kan jag inte finna det.
Om det finns någon som skulle få en känsla av vart jag kan ha lagt kuvertet vore jag otroligt tacksam för ett svar.
Med vänlig hälsning!!
Stort tack och tack för att du tog dig tiden!
ska fortsätta leta i några dagar till innan dom byter lås :)
Hej!
Skrev här tidigare (i förra tråden) ang min klocka. Jag har fortfarande inte hittat den och behöver mer vägledning.
Min första fråga är om den överhuvutaget finns här hemma längre. Börjar misstänka att den av misstag blivit slängd eller något då jag inte hittar den.
Detta är en mindre klocka som jag fick i morgongåva av min man när vi gifte oss. Senst jag såg den stod min son och provade den vid en bänk i vårt kök, detta var i våras.
Behöver all hjälp jag kan få då jag verkligen vill hitta min klocka.
tack på förhand!
Petra
Hej. Ni annar inte vad glad jag är för att ha hittat ett ställe jag kan ställa frågan utan att betala. Min älskade katt är borta, hon heter Ru och har vart borta i tre veckor nu, hon är 7månader och världens gosigaste. Har nån tat henne? Är hon död? Vart ska jag leta? Har vart hos grannarna(dom få vi har här på landet) o frågat men ingen har sätt henne.. Om nån har nån ledtråd så vore det underbart!!!
Hej!
Jag har tappat bort mina glasögon med mörkbrun, tjock ram av märket Ray-Ban.
Snälla hjälp mig hitta dem!
Tusen tack
Caroline från Skåne
Hej!
Nu har jag hamnat i en knivig situation vilket jag ber o hoppas nagon vanlig sjal kan hjalpa mig med. Jag har tappat bort mitt pass, befinner mig i Nya Zeeland, ett land utan en Svensk ambassad att arrangera ett nytt pass i. Sa for att lugna min sjal och bespara bade, tid, krangel, oro och pengar ber jag er att hjalpa mig.
Det ar ett vanligt Svenskt pass med namnet, L.Bengtsson. Med storsta sannorlikhet befinner det sig nagonstans i naromradet kring Lower Hutt (nara Wellington). Pa fotot har jag langt brunt har och alder ar sena tonaren.
Snalla, hjalp mig! Det ar min sista chans!
# 21. Bara en känsla som kan vara fel. Kolla igenom en byrå om du har det. Fick känslan av att byrån står i hallen.
# 27 Vet inte om jag kan sånt här men får en stark känsla av Fönster..ta en titt vid och omkring fönstren där du bor.
Hej! Jag är ny här och hoppas att någon ska kunna se min dotters mobiltelefon som hon tappade i går eftermiddag mellan 16 och 16.30 på sin skola eller i området kring den. Vi har letat i den gymnastiksal som hon satt i och senast använde mobilen. Det går fortfarande signaler till den. Den är vit och av märket Samsung och den är min dotters käraste ägodel, hon har den alltid med sig på gott och ont. Min dotter har långt blont hår och är 14 år precis fyllda. Är det någon som har den eller ligger den utomhus/inomhus?
Tusen tack på förhand!
/ Mimma
Hej. hoppas verkligen jag kan få hjälp, jag tappade min förlovningsring igår, har letat som en tok men kan inte hitta den. saknar den så. tacksam för all hjälp jag kan få.
Mvh Sandra
#31 star86
Känslan jag får är att du skall titta på golv där din jacka befann sig igår. Hemma eller någon annan stans som du själv vet vart du och jackan var igår. Tror den ramla ner utan att du märkte det själv. Skynda att leta innan någon städar på platsen. I så fall titta gärna bland städmaterial.
//
#27 Znott
Det känns som passet ligger i en trång miljö. Du har troligen lagt den där för att det inte skall komma bort. Jag tycker mig se n ganska bred säng med sängbord. Kanske finns det en låda i sängbordet. Titta där i. Ser även en större väska med mindre fack med dragkedja. Titta i det mindre facket. Ingen tur ännu? Fortsätt leta i rummet där sängen finns. I alla skåp osv..Tycker inte det känns som passet är så långt borta. Ser även en större golvlampa med stor skärm. Kanske inte så mycket till hjälp men jag kände mig tvungen att skriva vad jag ser. Känns nästan som hotellrum eller liknande.
//
letade i hallen där jackan hänger men icke, var till affären igår bara, kan jag ha tappat den där?
#34 Kanske.. Man kan ju alltid höra med personalen där ifall de fått in en ring. Jag känner bara att ringen har något med jackan och golv att göra!
okey, tack för hjälpen :) hoppas den kommer fram
Mitt fina guldhalsband som har ett hjärtsmycke har varit försvunnet i ett par år. Hade det i en liten ask som låg i en kartong i garderoben. Men när jag skulle ta fram det för en tid sen så var det borta och jag har letat överallt men kan inte hitta det :/ Någon som kan se vart det tagit vägen?
Är inte medlem på sajten men har tappat bort (eller så har mormor "städat bort") ett träningsredskap till kaninen. En svart klicker som jag köpte för 29:- på djurmagazinet lite mer än ett halvårsedan.
Har inte sett den på ca 2-3 månader och skulle gärna fortsätta klickerträningen
Tacksam för hjälp! 
//Joanna
"Skrev här tidigare (i förra tråden) ang min klocka."
Möjligt att vad jag ser nu är: ljusglimmer, som solljus, löv eller höstfärger, och en naken mage, eller på något vis så att skinnet är bart en bit.
(Jag nämner det som dyker upp, och ibland kan det nog verka förvirrat)
Maikailoa.
"Min älskade katt är borta"
Får inte mycket kontakt med denna.
Det enda som eventuellt kan vara en ledtråd är en sorts plan konstruktion utav spjälade reglar, kanske på något vis samma som en uteplats eller altan, men den yttre delen verkar vara ledad och lutar ner något. Där är också en annan sorts färg vid leden, vitt/svart/grått, men det övriga kan vara i färg som impregnerat virke.
Dock säger jag inte att det är en sådan plats, bara att det påminner om det.
Maikailoa.
Tack så mycket för hjälpen, Maikailoa!
Kan du känna av om det är på samma plats som hon tappade den eller har den flyttats? Hon är verkligen ledsen för detta så vi är jättetacksamma för alla uppslag vi kan få.
/Mimma
När jag gravid så måste jag ha städat bort två av min bebis saker. Den ena var en påse med nappar där det stod vårat efternamn på. Och det andra är en vit lurvig jacka.
Någon som kan se vart det är? Inte världens undergång om de är försvunna för alltid, men lite tråkigt att jag inte hittar dem.
Min mamma har tappat sitt hänge till sitt halsband i vitt guld. Hänget är i vitt guld med en blå sten i mitten. Var kan det finnas?
Min käre särbo har städat bort sin jobb-almanacka. Han säger att han har sökt överallt i sin lägenhet, men kan inte hitta den. Den är svart och ca 2*10*15 cm. Det finns mest anteckningar om arbetstider i den.
Jag sa till honom att jag skulle försöka få tag på någon synsk för att få hjälp varpå han idiotförklarade mig,,,,hjälp mig att överbevisa honom att man kan se såna här saker :-)
#45 Det var brilljanter/diamanter runtom den blå stenen också.
Jag har tappat bort min cykelnyckel. nycken är i metall med röd plast upptill. den går till en röd gammal damcykel med inbyggt lås i bakhjulet. cykeln är låst och kan inte användas utan att nyckeln kommer fram :(
"Mitt fina guldhalsband som har ett hjärtsmycke har varit försvunnet i ett par år."
Det verkar som att det kan ligga vid några blåa skålar som står på varandra. Fat kanske längst ner och sedan skålar ovanpå, travat. Porslin eller plast, men det mera i förvaring än användning.
Maikailoa.
#44 skrivetav ChubbyWarrior
"en påse med nappar"
Verkar som att det är in i ett mindre rum, där är trång emellan någonting och förmodligen väggen, men inte helt ihop, utan där är en bit emellan. Golvet verkar "öppet", så man kan tänka sig ett badrum eller tvättrum.
Man skulle kunna se genom dörren och mot det utrymmet där.
Maikailoa.

Hej,
Skulle gärna vilja få lite hjälp. Förr så la jag undan 20-lappar som jag sedan la i en vit kartong. Hade väl fått ihop ca 1000 kr. Kan inte hitta denna kartong längre.
Nu har jag flyttat hemifrån, sedan länge, men föräldrarna bor kvar.
Kan någon se vart de är?
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Hej!
Det är så att jag har tappat bort mina nycklar vid en park där jag var och ''lekte'' :P. Det är en nyckelring på också och det hänger ett litet gosedjur också som jag gjorde på slöjden.
Vet någon var nycklarna är?:)
Tappade bort en hundralapp igår som låg ihopvikt i mitt rum som jag delar med min syster. Någon som kan känna något? Vad jag minns är att jag hade den i sängen eller strax nedanför vid sängkanten.
När någon kastar sten mot dig, ge bröd tillbaka.
Hejsan!
Jag skulle behöva hjälp med två borttappade bokmärkesalbum.
Det är bokmärken från när både jag och min mamma var små och samlade i dem. Det ena albumet är ljusrosa och det andra har massa gammaldagsa änglar på om jag inte minns fel.
Tack på förhand!
Hej, Jag har frågat tidigare om vår svart/vita/bruna katt som är bortsprungen från Kolmården i somras. Har jobbat hårt med att leta och fått flera tips, dock har jag inte själv fått se henne… Söker efter fler tips/ledtrådar ? Lever hon? Kattungar? Vilse? Tack på förhand! Marie
#50 Den kan mycket väl vara där men jag hittar den inte där :/
//Joanna
"Min mamma har tappat sitt hänge till sitt halsband i vitt guld"
Det kan finnas där troligtvis väggarna är naturvita med breda brunaktiga ränder. Och så finns där något i mörkblått tyg med vitt mönster på, känslan är som hörnet på ett instoppat täcke, men det kan vara något annat, liknande.
Maikailoa.
#46 skrivetav hatschepsut
"Min käre särbo har städat bort sin jobb-almanacka."
Två runda mörka stavar (rör) står i kryss. På golvet. Kanske att det är underdelen på ett bord. Det skall vara en bit ifrån dessa stavarna, ett par meter hitom.
Maikailoa.
#48 skrivetav angelica-linda
"Jag har tappat bort min cykelnyckel."
Det första jag fick se kan ha varit som ett magnetarmband. Någon sorts metall-segment som sitter ihop. Kanske är nyckeln intill detta.
Maikailoa.
Hej,
I söndags träffade jag en underbar tjej på tåget till Örebro! I nästan två timmar var jag helt uppslukad av hennes goda humör och vackra leende. Hon är en ung själ med djupa tankar om livets mysterier. Efter lite småprat om spirituellitet rekommenderade hon denna sida och hoppas nu på att hon ser detta. Med den kompetensen som finns här, kan någon hjälpa?
Hej,
vore helt underbart om någon såg var min förlovningsring tagit vägen. Den försvann på en resa 31/10.
Ringen är i rött guld, slät med gravyr, namn samt datum. Den hänger på en svart halskedja av typen kulkedja.
Fick jag med mig det hem eller har det glidit ur kassen med kläder där jag klantigt nog la det?
Vänliga hälsningar Frida
"Min mamma har tappat sitt hänge till sitt halsband i vitt guld"
"Det kan finnas där troligtvis väggarna är naturvita med breda brunaktiga ränder. Och så finns där något i mörkblått tyg med vitt mönster på, känslan är som hörnet på ett instoppat täcke, men det kan vara något annat, liknande.
Maikailoa."
Har letat och letat, men vi har inget rum med vita och brunaktiga väggar. Det kan möjligtvis vara hönshuset eller lagårn. Du kan inte se något med?
Hej!
Jag har frågat här förrut om min katt som är borta. Han har fortfarande inte kommit tillrätta, och tipset jag fick sist har inte gett någonting. Kan någon få fram någonting annat? Lever han fortfarande?
Vänliga hälsningar Linda
#69 skrivetav Trasdockans-kaniner
"min förlovningsring"
Fick en känsla av en något äldre kvinna, i blå kläder och runt ansikte.
Maikailoa.
Ber nu om extra hjälp,
Min systers hund Gretel sprang hemifrån i går vid 07 tiden och har fortfarande inte kmmit hem, vet att hundar bukar klara sig bra, men detta är en shar-pai som inte har så värst tjock päls. Det har varit närmare 10 minus där hon bor, dom har varit ute och letat å ropat men ingen Gretel .
så nu ber jag snällt finns det någon som kan hjälpa ? Hon har nu varit borta i ca 30 timmar :(
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Någon som kan se vart min hem nyckel är?? Jag anväander just nu min extra nyckel, men känner mig så säker på att jag inte tappat den, utan att den ligger här hemma nånstans.
Jag har precis gjort en nyckelring som de står mitt namn på, som nyckeln är fäst på om de kan hjälpa???
Tack på förhand! Malin
#75 Chocopops
Jag vet inte om detta kan vara till hjälp men jag skriver det jag ser. Jag befinner mig i en skog. Inte så ödslig. Ser en massa små vägar som korsas på flera ställen. Ser nästan ut som elljusspår slinga. Tycker mig även se en svart/vit orienteringstavla. Det är även en del stora stenar där kanske tom berg. Det verkar även som det finns 2 st. "kryp in" hålor/sprickor/öppningar där som går fint för ett djur att krypa in. Jag får känslan av att detta inte är jättelångt från din syster och att det är plats där Gretel ofta har varit i närheten av. Hon verkar gilla just det stället, men inte fått utforska det helt och hållet.
Tyvärr får jag inte fram mer i skrivandets stund. Lycka till och jag tror på ett lyckligt slut. Försök att punkta upp Gretels egenskaper. Punkta ev. även upp Getels punkter som hon kanske får för lite av just idag. Försök med dessa punkter se en röd tråd eller snarare vart hon kan tänkas vara! Ibland år man en Aha upplevelse här…
//Mvh 
Tyvärr fann jag inte min klicker, har bytt rum nu så det är helt kollat men tack för hjälpen 
//Joanna
#77tack allt är till nytta ska vidre befordra det till min syster :)
Jag gifter mig om lite mer än en vecka och behöver akut hjälp! En påse med fyra vita marsipanförpackningar samt två guldpennor i är helt borta! Nån som kan se om den ens finns här hemma? 
Jag får en väldigt stark känsla och blicken drar ordentligt till höger på bilden. Känns som det är åt detta hållet ni ska leta. Vet inte om detta hjälper så mycket, men ville iallafall säga de :)Mvh Malin
#82 tack har medalt min syster det, fortfarande ingen Gretel :( ingen som känner något mer? är nu inne på 3 dygnet och fortfarande väldigt kallt ute , senast någon såg henne va samma dag ca 2 km hemifrån men då va det ca 2 timmar efter hon fördvan och tjejen tänkte inte mer på det då många hundar går lösa på landet.
Ang svart/vit/brun katt Kolmården.
Tack för svar!
Kan du se typ av byggnad? långt bort eller i närheten av oss?
Hittar hon hem?
#76 skrivetav MammaMalin333
"Någon som kan se vart min hem nyckel är?"
Den ska kunna finnas vid ett föremål som står på golvet, ljus-grått till största delen, och längst upp är där matt rosa. Där är också en våfflad grå yta med ett gult sken omkring sig, antingen innuti eller intill.
Maikailoa.
#80 skrivetav plutopellis
"En påse med fyra vita marsipanförpackningar"
Jag tror dom är under en upp och ner vänd röd plastbalja, eller hink, och till höger om denna har du något med ljusa och mörka blåa ränder.
Maikailoa.
Maikailoa, tack!!!! Ska kolla när jag kommer hem :)
Jag hittar inte mina nycklar. Det är en nyckel med blått huvud och på nyckelringen sitter en vit plastbricka och en silvernyckelhållare med utdragbart gummiband. Vart kan dom finnas?
Jag vill tacka så mycket för hjälpen med att hitta min marsipan! Jag visste direkt vart jag skulle kolla efter förklaringen och ja där låg den i ett hörn i gästrummet under ett blått överkast och en liggandes pall i amerikanska flaggan dvs både röd och randig! Tack snälla för det kan tyckas vara en småsak men den marsipanen ska ligga på min bröllopstårta så för mig betyder det enormt mycket!!!!!
Hej!
Jag letar efter min telefon som jag tappat bort för ett par dagar sedan
En svart Sony Ericsson Xperia Mini
Vill verkligen hitta den då det är en lånetelefon.
Tack på förhand!
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
#92 skrivetav Juliaskaniner
"Jag letar efter min telefon"
Den är intill något, som jag inte begriper vad det är, men som är svart på insidan, ljust turqost/vitt på utsidan, med två höga sidor och öppet i mitten, och sidorna "svänger ner". Kanske är det 5-10 cm mellan sidorna, om jag nu inte misstar mig på storleken.
Maikailoa.
Hej!
Jag skrev i förra tråden om min borttappade externa svarta hårddisk som fortfarande är borta, innehållandes alla bilder på mitt barn plus så mycket mer. Jag har letat överallt i lägenheten och hittar den inte. Är så himla ledsen över att dessa bilder är borta. Hårddisken är 12 cm lång, 8cm bred och ca 1,5cm tjock. Står "WD" i ett av de nedre hörnen och tillhör gör en kortare usb sladd. Får någon upp någonting kring detta vore jag mer än tacksam. Det är ett helt mysterium hur den bara kan ha försvunnit men jag har gett upp hoppet på att hitta den och är så fruktansvärt ledsen över att dessa bilder kan vara borta för all tid :'(
Omformare adapptrar till mina två adverntsljustakar. Vi hsr letat och vi har funderat men jag hittar dem inte .Ljusstakarna är svarta ser ut som dom är gjorda i luffarslöja, och står redo in fönstren.Men lyser inte pga omformarna hittar vi inte.Någon som kan hjälpa oss.
… undrar även om någon kan se om den kommer komma tillrätta? Om den är i närheten av mig eller om den faktiskt kan ha blivit slängd av misstag (hur osannorlikt det än må vara så har tanken slagit mig).
#97 jag känner något till både vänster och höger, fast frågade min guide och jag blundade och då ritade jag den gröna cirklen på vänster. Frågade även om min guide kunde visa mig vägen hunden hade gått. det är den linjen.
det är gult på ett ställe vid den linjen för det var där jag öppnade mina ögon och ritade "själv" så är inte säker om den lilla biten från den gula streckan till huset där stämmer.
Hoppas ni hittar hunden!
#101 Tack ska skicka detta till min syster med en gång =)
Sajtvärd på Övernaturligt