Random upplevelse
Hallåj,
tänkte bara berätta lite om vad som hände mig igår när jag skulle sova. Var väldigt avslappnad, och när jag började tänka mig bort och nästan somna så får jag en fallande känsla vilket gör att jag öppnar ögonen för att jag inte orkar med det (händer lite då och då).
När jag öppnar ögonen så försvinner inte känslan och jag blir lite less och börjar kika runt lite i rummet (sover med en lampa tänd i rummet så det är lite halvmörkt, vilket gör att det ser ut som att luften typ, lever. bästa sättet jag kan förklara det), varav jag ser en skugga som flyger förbi lite snabbt i ögonvrån. Tänker direkt att jag inbillar mig, att jag har något i ögat o.s.v men när jag kollar mot min dörr så ser jag en tydlig skugga som kommer emot mig, och försvinner.
Jag blir inte alls rädd, mest irriterad och faschinerad över att jag fått bekräftat att jag inte inbillar mig. Snart börjar det susa i vänstra örat och jag börjar fokusera på det, vilket gör att det blir högre samtidigt som tonen blir ljusare. Jag skulle beskriva ljudet som ett susande vissel som är väldigt starkt på samma gång som det inte låter så högt (?).
Hur som helst, efter att jag satt på tvn (för att kunna lyssna på något annat än ljudet i örat) så somnar jag efter ett tag.
Ja det var min historia.. Hehe.
Coolt ;)
vad menar du med att det ser ut som att luften typ lever?
tror jag förstår vad du menar, är det så att du kan se energi? det gör jag och det kan se ut som att luften nästan lever,
ser det ut nästan som genomskinlig rök ungefär? och/eller ser du typ en biljon prickar i luften? svårt att förklara hur det ser ut, fast energi kan du röra runt typ, nästa gång du ser att luften lever ta ut din hand och känn nästan luften, och sen känn hur du tar luften till höger eller vänster eller vart du nu vill och om det följer efter dit du vill så är det troligen energi :P
Jag kan också känna energin om det är vid min hand, så prova att samla energi vid dina fingertoppar eller handflatan och så kan det kännas som stickningar eller en värmande kännsla.
Nu vet jag inte om det är energi som du ser fast om det är det så prova iaf det som jag skrev :P
Tänkte att det kan vara energi eftersom energi är ju väldigt levande och du beskrev luften som levande :P