Tvåfrågorsundersökning
Tänkte göra en liten undersökning med endast två frågor. Hoppas ni vill svara :)
Eftersom sajten heter "Övernaturligt" så skulle jag gissa att de flesta gjort som jag och svarat ja på den första frågan…
På den andra svarar jag att; Nej jag tror inte det är farligt OM man vet vad man håller på med. Men jag tycker inte att det ska göras som "en kul grej" bara för att man är nyfiken.
Vad går din undersökning ut på?
Nu har jag också svarat 
Ja på första frågan och Ja på andra frågan eftersom jag anser att man inte ska "spela" det om man inte vet vad man gör. Gunilla gav klok-ord också.
Sajtvärd på Övernaturligt
Svarade vet ej på första frågan och nej på andra.
1# Jag ville nog bara veta era funderingar kring det. ^^

andra alternativet KAN vara farligt. Men i sig själv behöver det inte vara det. Ungefär som är det farligt att gå ut på stan mitt i natten.
Alis volat propriis 
första frågan tog jag Ja
och den andra också Ja.
Man ska inte leka med det, som #1 säger man ska nog bara göra det om man vet vad man håller på med.
jag & ja, tror nog att Anden i glaset kan vara farligt speciellt om man inte har psyke nog för det..Det kan nog påverka en in på negativa banor då :)
*Kärlek & lycka*
Svarade nej på båda frågorna. Har lekt "Anden i glaset" som liten men det har aldrig ens rört sig en millimeter. Så det kan bara inte vara farligt att hålla fingrarna på ett orörligt glas och ställa lite frågor. Vad skulle kunna hända? Har det hänt er något som man kan koppla direkt till den leken?