Behöver eran hjälp..
Jag hoppas någon kan hjälpa mig.
Jag och min kille gjorde slut för någon dag sen, han har kanske inte varit den bästa killen men älskar honom, även om jag inte riktigt vågat säga dom känslorna till honom. Så nu tänkte jag om någon vet om jag fortfarande har en chans kvar hos honom eller om jag ska gå vidare?
ingen?
Lilla vännen, du säger det nästan själv: "han har inte varit den bästa killen…". Det säger att du inte är riktigt nöjd med honom. Jag tycker att du skall släppa honom och leta reda på den "bästa killen" istället. :) Då kommer du nog känna dig lyckligare själv också. Kram till dig!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
släpp honom och gå vidare.
försvinner en står tusen åter.
själv blivit singel nyss och redan hunnit springa på några nitar.just nu skiter jag i killar,svårt att lita på dom.jag fokuserar på mig själv och att jag ska må bra.
visst saknar man någon att älska men det ska va på lika villkor,saknar någon att krama på natten…

ja precis det är svårt det där med relationer och en sak är ju då helt klart …..
Man kan inte TVINGA nån att älska en !!!!! Så fast att det kan kännas svårt
så tror jag nog man måste gå vidare i livet inget är ju beständigt och livet förändras ju hela tiden samma sak med oss själva fast att man kanske inte ser det slälv:
SÅ Lycka till vad du än bestämmer dej för ……..
Gammal tråd, förhoppningsvis har TS lugnat ner sig nu