Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1418 ggr
Vintersnö
4

Orakelkort *giveaway*

För någon vecka sedan köpte jag orakelkorten Saints & Angels av Doreen Virtue, men har upptäckt att de inte riktigt passar mig. Korten är väldigt fina med bilder och vägledning från olika helgon och änglar och jag är säker på att de är jättebra i händerna på rätt person, men själv klickar jag inte riktigt med korten. Och istället för att låta dem ligga och samla damm tänkte jag att det kanske finns någon här som skulle vilja ge dem en chans? I så fall är det bara att höra av sig med namn och adress i ett privat meddelande till mig, så skickar jag dem till den som hinner först.Glad

Helst gratis självfallet, både själva kortleken och portot. Se det som en julklapp! Skrattande

lenjon1
1

Nämen är detta möjligt? Har du dem kvar och ingen PM:at dig så är jag mer än intresserad….

Kram

Fjäril
1

Det var en fin gest av dig :) Skynda dig lenjon!

Sajtvärd på Övernaturligt

lenjon1
0

Jag sprang in i PM rummet…får se om det räckte

Indiania
1

Jaa Lycka till Lenjon! SkrattandeKyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Kottschejk]
0

Stort grattis!

Ja de kunde ju va spännande & börja engagera sig i & prova:)

Vart handlar man sånt bäst & billigast, i nätbutiker?

Tacksam för tips Glad

Vintersnö
0

Grattis Lenjon1, korten är dina!Skrattande har svarat på ditt PM.

#5 Själv har jag tur att ha en andlig butik i staden där jag bor (http://www.6e-sinnet.se/), men behöver jag något som inte finns där brukar jag handla på amazon.com. Där kan man ibland ha turen att hitta saker riktigt billigt (däremot kan leveranstiden ibland vara lite längre, men urvalet är enormt).Glad

Indiania
1

Grattis Lenjon! SkrattandeVilken fin julklapp!

" Var nära naturen - var när dig själv "

lenjon1
2

Jamen fattar ni för det gör knappt jag? Vilken ängel Vintersnö är…gudasänd

Av hela mitt hjärta en stor stor kram

Lena