Vad händer?
Tjena tjena,
Jag har en fråga som jag funderat på några veckor. Håller på att utveckla mina mediala förmågor och är i början av det. Nu kan jag ibland få en känsla av att jag faller. Det är en jätteknepig känsla, jag blir varmt i ansiktet och känner mig omringad.
Ofta händer det när jag inte vill, t.ex. när jag kollar på något spännande på TV, eller när jag ska sova. Någonting säger mig att jag har besök när jag känner såhär (fick denna känsla nu när jag skriver, haha), att någon försöker prata med mig eller bara att jag kan känna av någons sorts nävaro.
Har någon varit med om liknande, eller vet någon nått om detta? :)
/F
*puff*
Jag brukar bli yr, illamående, en känsla av att stolen jag sitter på är jag på att ramla av ifrån när någon är nära mig. Ibland när jag ska koppla hunden, knyta skorna eller annat som innebär att jag måste böja mig framåt kan denna känsla och yrsel få mig att falla framåt. Jag brukar tänka ”Sluta!” så upphör det direkt. Jag vet inte om det är för att nån är nära mig eller för att de kanske roar sig på sina vis, he he.
Ibland kan jag när jag sitter still t ex i fåtöljen få den här slags yrseln, det kan komma en doft samtidigt, oftast är den ljuvlig och härlig den doften. Ibland doftar det nybakta bullar, säkert min mamma för hon gillade att baka bullar. Det brukar sluta dofta när jag tänker på min mamma, antar det är samma som ”Nu förstår hon vem det är på besök”.
Din svindlande känsla kopplar jag som min yrsel, det är ungefär samma känsla (fast min snurrar förstås). :-)
Tack Löipe :)
# Känner ofta desamma.. härligt, du satte "ord" på min känsla…
och # 2 Samma där… känner såå många olika känslor… ibland tror man man e knäpp, men tack att ni skriver =)