Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: länkar
Läst 574 ggr
maribell
2

Om ÄNGLAR

Hittade den här hemsidan, när jag var arg för att allt är såååå jobbigt med allt, och jag skällde på änglarna för att de inte hjälper till.

Så förlåt att jag tvivlade…

http://kylegray.co.uk/

Det tog en halvtimme, efter att jag hade skällt på dem…

[Kottschejk]
2

Det är nog ungefär som hur vi funkar i relationer i övrigt.

Ilska & besvikelse kan på ett sätt användas som ett verktyg till få saker att hända, ibland kan det va det lilla extra som krävs för få något att vända. I många lägen vad som behövs för vi själva ska få en chans till förändra oss inför någonting. På samma gång spelar ilskan oss emot vad handlar om relationer, vi skjuter då omgivningen bort ifrån oss.

En faktor som kan stämma även vad gäller besökande närvaro, ryter man ifrån ordentligt så lämnar dom oftast människor ifred.

Så vill man ha möjlighet till bygga upp ett samarbete vare sig det rör sig om familj eller arbetskamrater som ens guider och skyddsänglar, så lyckas man bäst genom förbli vänner och ett umgänge som glädjer båda sidor på lika vilkor och i en medmänsklig anda med respekt och värdighet.

Hälften vunnet bara genom vetskapen att där finns några stycken som är med oss 24/7 alla dagar. Dom finns inte där för göra allt jobb åt oss, vi lever och därigenom går livet ut på träna oss i göra egna aktiva val.

Men när vi behöver deras stöd & hjälp så finns dom där och kan ibland göra den lilla skillnaden som kanske behövs. Ett samarbete med vilkorslös kärlek & respekt utan några som helst löften. Vi gör en liten del, dom gör en liten del, man behöver bara be om hjälp så får man hjälp.

Om det blir jobbigt….Hittas Hjälptråden högst upp till vänster:)

Trevlig kväll Glad

Fjäril
1

Tack maribell, det ska jag kika på. Tack också till dig Kottschejk för dina (som alltid) kloka ord!

Sajtvärd på Övernaturligt