Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1242 ggr
Maliceangel
2

finns dom kvar?

Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget. Jag undrar vad som händer när man går bort. Hur vet man att dom döda finns kvar? Eller försvinner dom helt? Och om vissa fortfarande existerar efter att dom gått bort hur vet man att just ens egna finns kvar? Hur tar man kontakt med dom? Jag önskar att man fick veta att dom har det bra så att man kan gå vidare med sitt liv…

Maliceangel
0

Jag kan bara inte tro att man bara försvinner. Allt allt bara är över… jag önskar att jag fick veta.

Haermenion
2

Hej, En väldigt påtaglig upplevelse för många är att besöka en medial demonstration eller en gruppseans - det sker oftare än man tror. Det passar inte alla men många av de jag själv träffar här på iFokus och mina klienter känner ofta ett inre lugn efter att man fått 'bevis' , just under de här formerna. Pröva annars att be andevärlden ge dig ett litet Tecken, om det inte känns obekvämt förstås! /Andreas

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

lenjon1
1

vi försvinner inte när vi dör…det finns ingen död i den bemärkelsen, ja en fysisk men dina nära och kära finns kvar.

Och du har fått fina tankar från Andreas…särskilt det om att be om Tecken. Du kan få dem i drömmar, i låttexter, en mening du läser på TV:n i tidningen, i en bok osv osv. Du kanske plötsligt förnimmer en doft du känner igen. Listan kan göras lång.

De finns med oss, det räcker att du skänker dem en tanke så är de "hos" dig…

Kram

Lena

Maliceangel
0

Hur ber man om ett Tecken? Säger man det rätt ut? Eller tänker man det? Behöver man tända ljus eller en viss tidpunkt på dygnet?

Jag vet nog egentligen innerst inne. Men blir bara så osäker när sånt här drabbar en själv. Allt man tror på vänds liksom upp & ner och man börjar tvivla.

Tack för era svar! :)

[Pandette]
0

Det är ingen som vet, egentligen. Men många tror att det finns något kvar ja.

Men som sagt, vet gör ingen, tror gör däremot många.

Maliceangel
0

Men medium, tror dom bara? Eller vet dom? Har medium fått bevis på att dom finns?

tarotlasse
2

Rent vetenskapligt finns det ingen som har kunnat bevisa detta under alla år man forskat om andevärlden.

Men inte det man lagt ner störst resurser på inom forskningen.

Det man däremot har fått fram under denna forskning är att Mediun fått fram sådana specifika uppgifter på avlidnas liv.

Men forskarna kan inte förklara hur detta sker och då är det heller inte vetenskpliga bevis.

Såg ett program för många år sedan på SVT om forskning om ljust detta i England o Frankrike där forskare från båda länderna.

Testade Medium från båda länderna där mediumen fick sitta i ett rum och sedan bad man mediumet att beskriva en ande som tillhörde personen i rummet bredvid.

Så mediumet hade inte en chans att veta vem som satt i det andra rummet kunde inte se den personen eller höra den personen.

Däremot kunde den personen och forskarna höra vad mediumet sa.

En av de franska forskarna som var mycket skeptisk till detta med ande världen började gråta när mediumet gav så konkreta saker på hans avlidna mamma.

Forskaren sa att det inte fanns några som heslt tvivel att mediumet fick fram uppgifter om hans mamma fast mediumet inte hade en aning om att det var han som satt där och han ahde aldrig träffat mediumet tidigare.

Men hur mediumet kunde få fram dessa saker om hans avlidna mamma  ja det kunde han ju inte förklara.

Det är så långt fram man kommit o längre lär man nog inte komma på åtskilliga år.

Det är även så det ska funngera om man går till ett medium att mediumet ska kunna få fram specifika saker om den avlidna personen så att klienten kan känna igen anden som mediumet beskriver.

Men i Sverige kan vem tusan som helst kalla sig medium oavsett om de inte kan få fram detta utan beskriver änglar guider o tidigare liv i stället.

De kan lika gärna beskriva en  grön groda för mig för lika mycket bevis för mig att de har ngn kontakt med ande världen.

Ett medium ska kunna utan att ställa några frågor  beskriva en ande o lämna specifika uppgifter så anden blir igenkänd.

För det är det ett medium ska syssla med inte en massa andra konstiga saker som änglar utomjordingar o alllt vad det nu är som ingen kan säga varken ja eller nej till för finns inga bevis som säger att mediumet hittar på  detta eller inte.

För inget som klienten kan veta med säkerhet som den kan veta om sina egna avlidan anhöriga.

Eller som vissa  medium som beskriver klienten och hur den är och om dennes liv o inte andens liv.

För att läsa av ngn behöver inte andevärlden vara inblandad i det gör vi med vår egen intuition inte genom en ande.

Lasse

Lasse