Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 704 ggr
zayla
0

Där bak ?

Hej!

Jag hade en lustig händelse förra våren 06 när jag skulle prova Combat. Jag stod längst bak nära fönstret och hade god space från de andra så jag hade bra utrymme när jag utövade rörelserna, men stannade upp lite ibland då jag tappade tråden. Plötsligt fick jag en lättsam klatch på höger skinka och jag vände mig om för att se vem det var o varför. Men jag stod helt själv o ingen var i närheten av mig. Jag blev så förvånad och såg mig omkring flera gånger, jag måste ha sett lustig ut då. Genast tänkte jag att det måste vara någon…Det skulle vara hemskt roligt o få veta vem var det som klatschade! Kanske nån har hum om det ? Skrattande

magma
0

Ingen aning, men det lät skoj:) Någon som tyckte du såg rolig ut kanske, och bestämde sig för att skämta med dig?

milla85
0

Vad är combat.. *skäms*

zeretki
0

*fniss* Så busigt! :D Combat är lite som jympa med boxning o kampsport. Fast lättare. ;)

zayla
0

Ja det var verkligen ett litet bus… :) Faktum är att ingen stod i närheten av mig när det hände!  Därför tänkte jag att det kunde vara "någon" besökare som ville puffa upp mig ungefär som, "kom igen" !

Det stämmer att det är typ jympa med boxning o kampsport i lättare form.

zayla
0

Ingen som kan svara ?

zeretki
0

Jag tror det är svårt för nån här att veta vem det är. Har du ingen tanke själv? En busig ande, nåt spöke?

Elisabeth-J
0

#5 Det är svårt att få svar genom ett forum, jag rekommenderar dig att ta kontakt med ett medium privat stället för att få svar.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

zayla
0

Okey Elisabeth!

Då får jag göra det vid något tillfälle. Tack för hjälpen alla…