Träffa sin guide
Ikväll har jag varit på en sittning.. Idag fick jag för första gången se min guide,inte bara känna hans närvaro. Fantastiskt!
www.kickemcattery.se
Berätta mera, det är så intressant :)
Åh vad roligt EmyJ Grattis!
Vill också gärna höra mera när det "sjunkit" lite. 
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
det har jag oxå fått gjort en gång,men jag såg den bara som ett guldaktigt ljus!
Spännande!!Hur såg du den?

Jag råkar vara så lyckligt lottad att min bästa väns mamma är ett av dom bästa medium vi har i sverige.. Jag är också välsignad med gåvan att vara väldigt andlig ,detta i kombination gör att hon har lätt att visa mig saker. Jag fick visualisera ett rum,mitt rum,med en dörr jag går in i,en stol att sitta på och en dörr i andra änden som jag styr när den öppnas och stängs. Jag öppnade dörren och där kom det vitt ljus,lugn,och trygghet och även min guide kom gåendes mot mig, han bugade mit mig och jag mot honom och jag såg honom tydligt i allt från kläder till utseende. Jag taxkade för vårt möte och han gick tillbaka och jag stängde dörren.
www.kickemcattery.se
Jamen vad härligt alltså Emy! Det var en bra visualisering, kanske kan vara ett sätt som passar även andra.
Vad roligt att du har den förmånen du har. Det är roligt att du är andlig också. Lycka till det här blir/är jättebra!
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Jag ska börja gå på lite kurser hos henne,hon ser hur duktig jag kommer att bli och nu är det dags att börja lära sig,det ska bli jättespännande!
www.kickemcattery.se
Vad fint du beskriver det Emy. Härligt möte 
Sajtvärd på Övernaturligt
Ja fjäril det var jättefint på många sätt :)
www.kickemcattery.se