avståndshealing
Fredagen den 23/11 kl 18.00- 18.30 sänder jag healing till alla som vill deltaga i healingen. Sitt avslappnat i tystnad och ta emot healingenergin från andevärlden. Skriv ert namn ni som önskar deltaga. Tar gärna emot feedback.
Åh ja tack! Emma ;)
Jag är med Nicholas.
Ja tack,tar gärna emot
Är gärna med, tack sá mycket!
Tack gärna.
Mer än gärna! tackar :)
Jag, alltså Moa, är med :)
Ida glömde namnet ^^
Jag med! Ska jag skicka pm eller?
Kristina heter jag för övrigt. :)
#3 glömde namner Marianne heter jag.
Tack för all vänlighet!
Skickat Pm till dig, hör av mig sen hur de gick 
tar gärna emot healing :) / kicki
<3 kärlek <3
Vad är det för energier du kommer skicka?
Det kan vara bra att skriva det så folk kan välja om dom vill ha eller inte?
Ha en fin dag!
Jag tar gärna emot! tack :)
/ Thomas
Kan säga att jag kände av healing i magen där jag har lite problem :) Tackar! :)
Jag blev försenad hem i dag,så jag satt inte ner och slappnade av under den tiden du gav healing,tyvärr.Kan det ha verkan endå?
Tack för ditt fina erbjudande
Kunde känna en värme i maggropen (solarplexus) precis som på avataren. För övrigt inget direkt sådär. Den andra personen var nybörjare så lite svårt & svara på hur det hade mottagits men gick säkert fram.
För mig var det första gången jag kände av healing i just den regionen, brukar bli myrkrypningar & mindre stickningar tillsammans med viss värme i ben och fotsulor annars man provat.
Roligt det finns snälla människor som vill ställa upp & dela med sig av en fin gåva. Tack & kram för hjälpen:)
Fick efter ca. 5 min "ont" i benen sen poff somnade jag och vaknade exakt halv! Skumt ;)
Tack så hemskt mycket! Ska bli intressant att se hur det blir framöver :D
Kram på dig!