Övning 23/11
Hej allihopa!
Tänkte göra en liten annorlunda övning idag :) Eftersom jag inte själv vet svaret än så återkommer jag så fort jag vet!
Jag och min bästa kompis har tänkt att ses i helgen, det är oklart om det blir av - vad tror ni? Ni får feedback senare och då ser vi hur många som ser rätt idag! Lycka till!
www.kickemcattery.se
Bra Emy att du tar tag i övningar 
Jag tänkte på "bio" bara av att se ditt nickname 
Kanske blir det med din vän, eller så kommer något emellan. Jag kan inte bestämma mig 
Sajtvärd på Övernaturligt
Det känns som ni skall ses! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hehe va lustigt Fjäril - jag och en annan kompis pratade om bio i förrgår, det var såååå länge sen :)
Indiana jag hoppas vi får tummen ur och ses men det är som sagt oklart om det hinns med, jag återkommer ;)
www.kickemcattery.se
Om ni ses så tror jag att ni går på kondis och fikar.
Känns som ni kommer att ses över en bit mat och eller fika.
Känns lite stressigt… men kanske en fika, känns som att "det måste bli av" att träffas en liten stund alla fall =)
Såååå hörrni :) flera av er är nära så nöra,det blir så här: jag ska börja kvällen med en sittning hos kompisens mamma som också råkar vara bästa mediumet jag vet och även mitt personliga medium..kompisen bor för tillfället hemma hos päronen igen vilket resulterar i att vi tar en myskväll på hennes rum,pratar skit och dricker kaffe :)
www.kickemcattery.se
Kul! Ha det så trevligt med din vän och grattis till alla som skrev fika :)
Sajtvärd på Övernaturligt